۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۷۸۵۳۲
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خبر داد؛

اعزام 30 نفر از روحانیان کوهدشت جهت حضور در همایش طلایه داران تبلیغ

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت از اعزام 30 نفر از روحانیان شیکه تبلیغ این شهرستان به همایش استانی طلایه داران تبلیغ خبر داد.
همايش طلايه داران تبليغ

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: همایش طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیان استان لرستان برگزار می‌شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که همایش طلایه داران تبلیغ لرستان 18 مردادماه جاری برگزار می شود، افزود: 30 نفر از روحانیان شبکه تبلیغ کوهدشت به این همایش اعزام می شوند.

 

وی اظهار داشت: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برنامه‌ریزی هایی در جهت حضور روحانیان شبکه تبلیغ صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام گراوند با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بیان کرد: تبلیغ در جامعه امروز امری مهم و حیاتی است.

 

وی آگاه بودن به علم روز و مسائل جامعه را امری ضروری در جهت موفقیت در امر تبلیغ دانست و خاطرنشان کرد: روحانیان و مبلغان باید در این راستا به خوبی ایفای نقش کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت مخاطب‌شناسی را از دیگر عوامل موفقیت روحانیان و مبلغان در عرصه تبلیغ بیان کرد.

 

وی با تأکید بر هوشیاری مبلغان در راستای تعامل با مسؤولان استانی، یادآور شد: مبلغان و روحانیان باید از توانایی خویش در جهت حضور گسترده مردم به ویژه جوانان در مساجد استفاده کنند.

 

حجت الاسلام گراوند مساجد را ظرفیت خوبی برای آگاه سازی مردم در برابر دسیسه های فرهنگی دشمنان بیان کرد و عنوان داشت: با آگاه سازی اقشار جامعه به ویژه جوانان دسیسه های دشمن خنثی می شود.

 

گفتنی است، همایش طلایه داران تبلیغ 18 مرداد ماه سال جاری با حضور روحانیان سراسر استان لرستان در محل سالن همایش سازمان جهادکشاورزی این استان برگزار می شود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات