۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۸۵۶۵
استاد حوزه و دانشگاه:

اطلاع رسانی درست زمینه ساز حیات بخشی زندگی جامعه بشری است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اطلاع رسانی درست زمینه ساز حیات بخشی زندگی جامعه بشری است، گفت: خبرنگاران در همیشه ایام، در سرما و گرما و با هر موقعیتی در راستای تکالیفی که نظام اسلامی آن هم در محور حرفه ای خودشان قرار داده حضور داشته و نقش آفرینی می کنند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل که در شهر دابودشت برگزار شد با بیان این که باید بتوانیم وظایف خود را در قبال خبرنگاران به بهترین نحو ممکن انجام دهیم، گفت: ارسال اخبار و اطلاعات با تلاش همیشگی خبرنگاران در مسیر تحول افکار عمومی صورت می گیرد.

 


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اطلاع رسانی درست زمینه ساز حیات بخشی زندگی جامعه بشری است، افزود: خبرنگاران در همیشه ایام و در سرما و گرما و با هر موقعیتی در راستای تکالیفی که نظام اسلامی آن هم در محور حرفه ای خودشان قرار داده حضور داشته و نقش آفرینی می کنند.

 


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که نام خبرنگار فراتر از یک واژه است که اگر بخواهیم از مقام شامخ خبرنگاران تجلیل کنیم از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند، تصریح کرد: اصحاب رسانه با قلم و قدم خود تلاش های بسیاری داشته و این را بر عامه مردم ثابت کردند و بیداری را جزو لاینفک زندگی مردم قرار دادند.

 


حجت الاسلام تقی زاده، خاطرنشان کرد: خبرنگاری یک راه، جریان و مسیر ممتد جوشان است که این حرفه تنها یک شغل نبوده بلکه شخصیتی جریان ساز است که ریشه در تاریخ و جریانات تاریخ بشری دارد.

 


وی با بیان این که زبان خبرنگاران گویای وجدان عمومی بشریت و نگاه آنان روشنگر است، گفت: خبرنگاران تلاش دارند تا اخبار و انتظارات مردمی را با چشم حرفه ای خود پوشش دهند.

 


استاد حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: خبرنگاران مدافع حقوق مردم و تصویرگر روایات و مسائل مختلف بوده و نقشی اثربخش و گرانبها در جامعه دارند.

 


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که خبرنگاران می توانند با ارائه اخبار خود سبب عزت و صلابت شوند، گفت: خبرنگاران از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار هستند که باید به نحوی شایسته و گرانقدر از آن بهره گیری شود.

 


استاد حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه هدفمند، قانونمند، نکته بین و پرسرعت تلاش داشته و همسو با فوریت و ضرورت جامعه با اندیشه حرکت دارند.

 


وی افزود: خبرنگاران با خلاقیت خود می توانند زمینه ساز پیشرفت خود و جامعه بوده که باید در مسیر رسالت عرصه اطلاع رسانی به نحوی شایسته و والا گام برداشته شود.

 


امام جمعه دابو و دشت سر از برگزاری کنگره ملی میرقوام الدین مرعشی در آینده نزدیک در بخش دابودشت خبرداد و گفت: تلاش داریم تا این کنگره به بهترین نحو ممکن با وجود هجمه هایی که صورت می گیرد برگزار شود تا این شهرستان را به عنوان پایتخت علویان معرفی کنیم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات