۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۷۸۶۱۷
آیت الله دری نجف آبادی:

امنیت از شاخص‌های مهم حکومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که حضور نیروهای انتظامی در مرزها بسیار مؤثر است، گفت: در ایران اسلامی مرزها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و امنیت مرزها کشور را در مقابل توطئه های دشمنان مصون نگه می دارد.
آيت الله دري نجف آبادي آيين تكريم و معارفه فرمانده انتظامي استان مركزي در اراک آيين تكريم و معارفه فرمانده انتظامي استان مركزي در اراک آيين تكريم و معارفه فرمانده انتظامي استان مركزي در اراک آيين تكريم و معارفه فرمانده انتظامي استان مركزي در اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز چهارشنبه 14مرداد، در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در اراک، با بیان این که حضور نیروهای انتظامی در مرزها بسیار مؤثر است، اظهار کرد: در ایران اسلامی مرزها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و امنیت مرزها  کشور را در مقابل توطئه های دشمنان مصون نگه می دارد.

 

نیروی‌های مسلح در مسائل روز بینش و آمادگی بیشتری کسب کنند

آیت‌ الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: نیروی‌های مسلح در مسائل روز بینش و آمادگی بیشتری کسب کنند امنیت و لایه‏های آن، امنیت اجتماعی، ناموسی و اخلاقی، ملی، ترافیکی و حمل و نقل باید در استان مرکزی ارتقاء یابند.

 

وی افزود: نیروهای انتظامی و امنیتی بایستی همواره در ایجاد و حفظ امنیت در مرزها و در بستر جامعه تلاش کنند چراکه نیروی انتظامی متدین و ولایتمدار تابلو و پیشانی جمهوری اسلامی و مایه افتخار آن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اگر می خواهیم شاخص امنیت در عالی ترین سطح در سطح کشور قرار داشته باشد، نیروی انتظامی باید از نیروهای کارآمد و مجرب که مورد تایید نظام هستند استفاده و بهره گیرد.

 

امام جمعه اراک تصریح کرد: نیروی انتظامی باید به نخبه پروری توجه داشته باشد و برای مدیریت اقدامات خود باید از افرادی استفاده کند که در تراز متوسط به بالا باشند.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی با بیان این که امنیت یکی از شاخص‌های مهم حکومت اسلامی است، اظهار داشت: امنیت را نمی‌توان به یک شخص خاص واگذار کرد و باید همه افراد در توسعه امنیت کشور تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در امریکا امنیت برای جنایتکاران است ولی در جمهوری اسلامی امنیت برای تمامی افراد به‌ویژه مظلومان است.

 

امام جمعه اراک گفت: مرزها باید به صورت الکترونیکی کنترل شوند و باید کارهای الکترونیکی و اطلاعاتی را افزایش داد تا در دراز مدت جوابگوی نیازها باشند و در این زمینه لازم است دولت کمک کرده و حمایت کند همچنین در دانشگاه‌‏های پلیس و غیر آن به امر نخبه‌پروری توجه قرار گیرد.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی در ادامه گفت: نیروی انتظامی باید نسبت به جریانهای شرارت بار و باندهای تبهکار حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و با عملیاتهای ضربتی دُم‌های جنایتکاران، سرشبکههای اصلی فساد و مافیای قاچاق را قطع کند، بایستی به صورت اساسی با شبکههای اصلی منکرات، قاچاق، بی بندو باری و گندابها و تالابهای فساد مبارزه کرد و اگر گندابها خشک شوند جایی برای فساد باقی نمیماند.

 

شایان ذکر است در این آیین سرهنگ کیومرث عزیزی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی معرفی و از حمات و تلاش های سردار عزیزالله ملکی تقدیر شد /842/پ202/ب 

ارسال نظرات