۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۷۸۶۸۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رویکرد خبرنگاران در مسیر اطلاع رسانی عادلانه و صادقانه باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خبرنگاران باید در مسیر اطلاع رسانی عادلانه و صادقانه گام بردارند، گفت: ظرفیت های ارزشمندی در مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران وجود دارد که باید از آن به درستی استفاده شود.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن روز خبرنگار و تجلیل از زحمات ارزشمند فعالان این عرصه، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران به نحوی شایسته در مسیر اطلاع رسانی گام برداشته و همت ارزشمندی دارند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که خبرنگاران با اهتمامی ارزنده در مسیر ترویج ارزش های دینی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند، بیان داشت: خبرنگاران تلاش های خوبی انجام داده و در مسیری شایسته قدم برمی دارند.


امام جمعه آمل با بیان این که خبرنگاران باید در مسیر اطلاع رسانی عادلانه و صادقانه گام بردارند، خاطرنشان کرد: ظرفیت های ارزشمندی در مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران وجود دارد که باید از آن به درستی استفاده شود.


وی تصریح کرد: خبرنگاران باید اصل انصاف و عدالت را در بیان اخبار و گزارش های خود لحاظ کرده و در این مسیر ارزشمند از همه توان خود بهره گیری کنند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خبر و اطلاع رسانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: در جامعه امروز عرصه اطلاع رسانی در جایگاه ارزشمند و والایی بوده که اثربخشی بسیاری در سراسر جهان دارد.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: خبرنگاران صداقت و درستی را سرلوحه امور خود قرار داده و از تعالیم والای دین مبین اسلام و سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) بهره گیری کنند که این امر مهم ثمرات و برکات بسیاری دارد.


امام جمعه آمل با بیان این که انتظاراتی از اصحاب رسانه و خبرنگاران وجود دارد، گفت: خبرنگاران باید در مسیر رسالت اصلی خود قدم برداشته و به دنبال حاشیه سازی ها نرفته و انعکاس دهنده واقعیت های موجود باشند.


وی ادامه داد: خبرنگاران به دور از منافع شخصی و با رعایت اعتدال و عدالت در عرصه اطلاع رسانی گام برداشته که این عزیزان با دستان خالی ولی به نحوی شایسته در جامعه نقش آفرینی می کنند که باید قدردان این عزیزان باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که اصحاب رسانه و خبرنگاران باید از حمایت های شایسته و خوبی برخوردار شوند، بیان داشت: مسؤولان باید در مسیر رفع مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش گام برداشته و همتی متعالی در این راستا داشته باشند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات