۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۷۸۷۱۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

توسعه فرهنگی موجب خودباوری جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که توسعه فرهنگی موجب خودباوری جامعه می شود، گفت: دستگاه های فرهنگی برای ارتقای فرهنگ در جامعه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.
غلامي تبليغات لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز در دومین جلسه شورای فرهنگی این نهاد که در دفتر معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: تلاش همگانی برای اجرای طرح‌های فرهنگی ضروری است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای انجام فعالیت های فرهنگی تأکید کرد: تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از وظایف مهم دستگاه های فرهنگی است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که توسعه فرهنگی منجربه خود باوری جامعه می شود، افزود: در این راستا باید به ارزش های محلی و ملی اهمیت داده شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: توسعه فرهنگی در شکل گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی بسزایی بر عهده دارد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی اظهار داشت: توسعه فرهنگی در قالب ارزش های محلی و ملی باید با برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی، به نیازهای معنوی و مادی افراد جامعه  پاسخ دهد.

 

وی با بیان این که نهادهای فرهنگی در جامعه مسؤولیت سنگینی برعهده دارند، عنوان داشت: توجه به مسائل فرهنگی و ارتقای فرهنگ باید در الویت برنامه های اجرایی دستگاه ها ی فرهنگی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر اجرای دقیق و صحیح دستور العمل های ابلاغی مرکز افزود: در راستای ارتقای مسائل فرهنگی باید تعامل بین رسانه ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است، در پایان کاشناسان فرهنگی استان لرستان برنامه و فعالیت های پیشنهادی خویش را بیان کردند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات