۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۷۸۷۱۴
آیت‏الله علوی گرگانی:

راهیان نور بزرگ ترین حرکت فرهنگی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‏الله علوی گرگانی گفت: رهبر انقلاب با طبع لطیف و نگاهی ظریف بر مسائل کشور راهیان نور را به عنوان بهترین حرکت فرهنگی معرفی کردند.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قبل از ظهر امروز معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم با حضرت آیت‏الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دیدار کرد.

 

 

 

در این دیدار حضرت آیت آلله علوی گرگانی گفت: هرشخص و سازمانی که در راه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد مورد حمایت و دعای ما قرار خواهد گرفت و این امر را افتخاری برای خود می‏دانیم.

 

 

 

 

وی در ادامه با تقدیر از نظر و ایده مسؤولان حوزه مبنی بر حضور مراجع عظام تقلید در مناطق جنگی غرب کشور ابراز داشت: این عمل و ایده معاونت امور طلاب در حوزه امری قابل تقدیر است و قطعا در نزد خداوند متعال نیز اجر و پاداش خواهد داشت.

 

 

 

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم شهدا را منشا تحولات انسانی دانست و اظهار داشت: شهدا هنوز بعد از مدت‏ها از اتمام جنگ منشا تحولات عظیمی در کشور هستند و راهیان نور از مصادیق بارز حضور ملت در عرصه است.

 

 

 

 

حضرت آیت‏الله علوی گرگانی رهبر معظم انقلاب را رهبری ظریف نگر و لطیف‏الطبع توصیف و تأکید کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب راهیان نور و حضور مردم از مناطق جنگی و زنده نگه داشتن یاد شهدا را بزرگترین کار فرهنگی کشور می‏دانند نشان از طبع لطیف و نگاه ظریف ایشان بر مسائل کشور است.

 

 

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مبلغان و روحانیان جهادی در مناطق جنگی یکی از بهترین فعالیت‏های فرهنگی در کشور است که باید با حمایت و پشتیبانی مسؤولان کشوری به خصوص مسؤولان حوزه علمیه ادامه یابد./1329/پ202/ج

ارسال نظرات