۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۷۸۷۳۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

فداکاری‌های شهدا مانع حمله نظامی دشمن به کشور شده است

خبرگزاری رسا ـ عسگری با اشاره به تشییع شهدای گمنام و غواص در استان اصفهان گفت: شهدا با دستان خالی در برابر تمامیت ظلم ایستادند و فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان سبب شده است تا دشمنان شهامت حمله به کشور و رویارویی نظامی با ما را نداشته باشند.
جعفر عسگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص و گمنام استان اصفهان، با اشاره به اهمیت حضور شهدای غواص در استان اصفهان گفت: این قدرت طلبی‌ها، فرصت طلبی‌ها و دنیا پرستی ها در سیره شهدا نبود و همین دوری از دنیا و تفکر اخروی علت برتری آنها بر ما است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در وصیت نامه شهدا تأکید بسیاری بر حفظ و حراست از ولایت فقیه و جایگاه رهبری وجود دارد و همه آنها بر اهمیت جایگاه ولایت و رهبری تأکید دارند، شهدا با دستان خالی در برابر تمامیت ظلم ایستادند تا از کشور و دین و انقلاب خود دفاع کنند.

 

عسگری پرهیز از تفرقه را از دیگر مسائل مورد تأکید شهدا دانست و تصریح کرد: فداکاری‌های شهدای ما دلیل عدم وجود شهامت دشمن برای حمله به کشور ما است، دشمنان شاهد هستند که هنوز راه و سیره و تفکر شهدا در کشور ما وجود دارد و به همین دلیل است که حاضر به رویارویی نظامی با کشور ما نیستند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این‌که وظیفه رسانه‌های ما است که پیام شهدا را به همه مردم مخابره کنند اظهار کرد: مخاطب اصلی ما در برنامه تشییع شهدا باید نوجوانان و جوانان باشند، امروزه با توجه به هجمه سنگین فرهنگی علیه نسل جوان ما باید پیام شهدا و اصول مکتب شهدا به این نسل مخابره شود.

 

وی با بیان این‌که باید تشییع شهدای غواص در اصفهان مستند سازی شود ابراز کرد: باید اصحاب رسانه تلاش کنند تا تشییع شهدا اثر گذاری داشته باشد و تنها به دنبال پوشش خبری نباشند، شهدا با رفتار و منش و سیره خاصی که داشتند می‌توانند الگوهای بسیار خوبی برای جامعه ما باشد و کم کاری‌های ما علت این الگو برداری نسل جوان از بیگانگان است./1304/پ202/ب4

ارسال نظرات