۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۷۸۸۷۳
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

سازمان های بین المللی تحت سلطه کشورهای غربی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: سازمان های بین المللی تحت سلطه کشورهای غربی و از نظر مالی وابسته به کشورهای عربی هستند، از این رو در قبال انجام وظایف قانونی خود کوتاهی می کنند.
حجت الاسلام محسن ضيائي

حجت الاسلام محسن ضیائی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که تجاوز عربستان به یمن به دلیل شکست آل سعود در دیگر نبردهای منطقه است، گفت: مردم یمن از نظر اعتقادات بسیار به مردم ایران نزدیک هستند.

 

وی شکست عربستان در حمله به یمن را قطعی دانست و با اشاره به اینکه یمن بعد از پیروزی در این نبرد بازسازی خواهد شد گفت: بسیاری از سازمان های بین المللی وابسته به دلارهای نفتی عربستان و دیگر کشورهای عربی هستند.

 

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به این که تاکنون هیچگونه عدالتی از سوی سازمان های بین المللی شاهد نبوده ایم، گفت: اگر کشوری که مورد تهاجم قرار گرفته است از نظر وضعیت مالی و دارایی دلارها از سطح بالایی برخوردار باشد، سازمان های بین المللی وارد عرصه می شوند و ندای حقوق بشری خود را سر می دهند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با یادآوری این که در زمان تجاوز به عراق و لبنان، اقدام مؤثری از سازمان های بین المللی شاهد نبودیم، گفت: این سازمان ها تحت سلطه کشورهای غربی و از نظر مالی وابسته به کشورهای عربی هستند، از این رو در قبال انجام وظایف قانونی خود کوتاهی می کنند.

 

وی با تأکید بر این که سازمان های مدافع حقوق بشر باید از نسل کشی و خونریزی در جهان جلوگیری کنند، گفت: در گذشته افراد باتجربه ای در رأس حکومت آل سعود بودند و تعامل مناسب تری با سایر کشورها داشتند، اما رژیم بی تجربه پادشاهی ملک سلمان و اطرافیانش، سبب اختلافات داخلی در این کشور و اقداماتی اشتباه مانند حمله به یمن شده است.

 

حجت الاسلام ضیایی گفت: در طول عمر حکومت عربستان، هیچگاه اختلافات بین شاهزادگان به این شدت نبوده است و اینگونه اختلافات می تواند نظام پادشاهی آل سعود را خاتمه دهد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات