۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۷۸۹۵۲
آیت الله علما:

پیشرفت کشور در گرو اجرای مطالبات رهبری است/ مسؤولان مراقب توطئه‌های آمریکا باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که اجرایی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب پیشرفت و موفقیت را به دنبال خواهد داشت، گفت: آمریکا به تعهدات خود عمل نخواهند کرد بنابراین تیم مذاکره کننده در ادامه این مسیر بسیار هوشیار باشد و از حیله های آمریکا غافل نشود.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه شانزدهم مرداد ماه با اشاره به افکار و مکتب امام خمینی(ره) عنوان داشت: رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی، ایران را به اقتدار رسانده است و باید این مسیر را که امام راحل برای ما روشن کرده با قدرت ادامه دهیم.


آیت الله علما به مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه رهبر انقلاب نعمتی بزرگ برای کشور است و قطعا با عمل به نکات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیرامون مسأله هسته ای و مذاکرات هیچ آسیبی از سوی دشمن به انقلاب و اسلام وارد نخواهد رسید.


وی به برخورد قاطع با آمریکا و هم پیمانانش تأکید کرد و یادآور شد: این انقلاب مدیون مدیریت امام راحل و رشادت شهدا است، آن ها با قاطعیت تمام با استکبار برخورد می کردند از این رو با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اجازه تهدید و فرصت را به دشمنان نخواهیم داد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان تذکراتی به تیم مذاکره کننده تصریح کرد: سابقه آمریکا و متحدانش برای مسلمانان کاملا واضح است، آن ها به تعهدات خود عمل نخواهند کرد بنابراین باید تیم مذاکره کننده در ادامه این مسیر بسیار هوشیار باشد و از حیله های آمریکا غافل نشود.


امام جمعه کرمانشاه ابراز کرد: مسلمانان باید به تقویت اسلام ناب محمدی اهتمام ویژه ای داشته باشند چرا که تنها عامل بازدارنده استکبار حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان و پیاده کردن اسلام محمدی در زندگی است.


آیت الله علما به اهمیت قدرت و توان هسته ای ایران اشاره کرد و تأکید کرد: استکبار و قدرت های دنیا به قدرت علمی و هسته ای ایران آگاه هستند در صورت فقدان این علم قطعأ هیچ کشوری با ما وارد مذاکره نمی شد اما امروز ایران به این علم دست پیدا کرده است و همگی این ها را مدیون فرزندان غیور ایران هستیم.


وی در پایان با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: اجرایی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب پیشرفت و موفقیت را به دنبال خواهد داشت، پس باید به مسائل علمی، اقتصاد مقاومتی و موارد دیگر اهتمام ویژه ای داشت.


لازم به ذکر است نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار از زحمات خبرنگاران و وظیفه سنگینی که بر عهده دارند قدردانی کرد./857/پ201/ب4

ارسال نظرات