۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۷۹۰۲۳

شهدای غواص، فضای نماز جمعه نجف‌آباد را عطرآگین کردند

خبرگزاری رسا ـ در ایام سالگرد شهادت امام صادق(ع)، 38 شهید از شهدای غواص عملیات کربلای4 که در قالب سه کاروان وارد استان اصفهان شده بودند، امروز در ادامه مسیر حرکت وارد شهر نجف‌آباد شده و در میان استقبال پرشور مردم شهید پرور پایتخت شهادت قرار گرفتند.
تشييع شهداي غواص تشييع شهداي غواص تشييع شهداي غواص تشييع شهداي غواص

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، به مناسبت سالگرد شهادت امام صادق(ع) کاروان شهدای غواص که در قالب 38 شهید و در سه کاروان وارد استان اصفهان شده و در ادامه مسیر تشییع، ساعت 10 امروز وارد شهرستان نجف‌آباد شدند، در دو مرحله زمانی صبح تا ظهر و عصر در میان استقبال گرم و پرشور اقشار مختلف مردم شهرستان نجف‌آباد و شهرهای اطراف قرار گرفتند.

 

کاروان این شهدا قبل از اقامه نماز جمعه، وارد میدان امام خمینی نجف‌آباد شد و طی مراسم گرامیداشتی که برگزار شد، یکی از پیشکسوتان جهبه و جنگ به بیان سخنرانی پرداخت و در ادامه مراسم مداحی و مدیحه سرایی صورت گرفت و بعد از اقامه نماز جمعه، مراسم تشییع عصر، از محل ستاد سپاه ناحیه نجف آباد به سمت شهرهای گلدشت و کهریزسنگ برگزار شد.

 

سردار محمدی از پیشکسوتان جهبه و جنگ در این مراسم با بیان مظلومیت و غربت این شهدای غواص گفت: عملیات کربلای 4 و فتح فاو یکی از عملیات های غرورآفرین دوران 8 سال دفاع مقدس بود و دغدغه اصلی این شهدا، حفظ دین و نظام اسلامی بود که به برکت خون این شهیدان امروز ایران در دنیا شناخته شده است و در این دنیای پرآشوب، آرامش و امنیت بر کشور حاکم است که تمام این دستاوردها به برکت خون شهیدان است.

 

وی از جمله دستاوردهای انقلاب و خون این شهدا را سربلندی ایران در میدان های مختلف نظامی، اقتصادی و سیاسی به ویژه میدان مذاکرات هسته ای بیان کرد و افزود: امروز ایران در جایگاهی قرار گرفته است که با قدرت و صلابت خود، چهره استکبار و زباله های تاریخ را به دنیا نشان داده است و به برکت همین انقلاب است که امروز ایران، الگوی کشورهای اسلامی در منطقه شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز عربستان در میدان جنگ یمن، تنها برای خودش یک بدنامی باقی گذاشت و در کشورهای عراق، سوریه و لبنان شاهد پیروزی اسلام بر کفر هستیم و این تنها به برکت حفظ اتحاد و پیروزی از انقلاب و نظام اسلامی است.

 

شایان ذکر است در پایان تشیع پیکر این شهیدان در سطح استان، 4 تن از این شهدای گمنام در شهر امیرآباد نجف‌آباد تشییع و به خاک سپرده خواهند شد./1306/پ202/ب4

ارسال نظرات