۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۷۹۱۰۶
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی:

خبرنگاران با وحدت در جهت انعکاس دستاوردهای انقلاب تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شریعتی تبار گفت: امروز دشمن از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی سعی در تخریب انقلاب و مایوس کردن جوانان از نظام را دارد و می طلبد رسانه های جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد سازنده از معضلات کشور با وحدت و انسجام در انعکاس حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.
روز خبرنگار

حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار، رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن گرامیداشت شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران صاحبان قلم و امانت دارانی هستند که با رعایت انصاف و معرفت و نگه داشتن حرمت، آنچه را که نیاز آگاهی بخشی جامعه اسلامی است منعکس می کنند.


 
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این که  خبرنگاری، شغلی مقدس و پر مخاطره است که هدف اصلی آن انعکاس واقعیت ها و مشکلات و معضلات کشور است، تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان موثرترین سلاح بین المللی علیه دشمنان انقلاب و به عنوان یک پدیده نوین می توانند در صیانت از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.


 
وی ادامه داد: مدیران و کارگزاران نظام از انتقادهای دلسوزانه و سازنده رسانه ها و خبرنگاران استقبال کنند و از آن به عنوان یک اهرم کمک در پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.


 
حجت الاسلام شریعتی تبار با اشاره به نفوذ دشمن از مسیر رسانه ها خاطرنشان کرد: امروز دشمن از طریق رسانه ها و خبرگزاری های بین المللی و شبکه های اجتماعی سعی در تخریب انقلاب و مایوس کردن جوانان و نوجوانان از نظام را دارد و می طلبد رسانه های جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد سازنده از معضلات و مشکلات کشور با وحدت و انسجام در انعکاس حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.


 
گفتنی است؛ در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد./864/ت302/ب4

ارسال نظرات