۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۷۹۱۱۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

خبرنگاران مطالب مورد نیاز جامعه را در اختیار مردم قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: خبرنگاران باید در تمام زمینه ها فعالیت کنند و مطالبی که مورد نیاز جامعه است را در اختیار آن ها به طور دقیق قرار دهند.
رحيمي زنگنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک به مناسبت روز خبرنگار و بزرگداشت سالروز خبرنگار شهید عنوان داشت: خبرنگاران وظیفه بسیار حساسی را بر عهده دارند و باید تلاش کنند رسالت خود را دقیق و شفاف به انجام برسانند.


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: خبرنگاران باید در تمام زمینه ها فعالیت کنند و در همه صحنه ها حضور داشته باشند و مطالبی که مورد نیاز جامعه است را در اختیار آن ها به طور دقیق قرار دهند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کرمانشاه در تمام زمینه ها، با برنامه ریزی های انجام شده در روز خبرنگار از 9 نفر از خبرنگاران فعال تجلیل و قدردانی خواهد شد که برای نخستین بار در استان اجرایی می شود.


دکتر رحیمی زنگنه خاطر نشان کرد: قطعا خبرنگاری که در تمام زمینه ها حاضر و فعال است و اوضاع را مرتب تحلیل و بررسی می کند باید شناخته شود و به دیگران معرفی شود و این زمینه ای برای ادامه کار بهتر خبرنگار منتخب و رشد دیگر خبرنگاران خواهد بود.


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه عنوان داشت: بیش از 100 سایت دارای مجوز در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند که با توجه به فعالیت خبرنگاران و جزء مشاغل سخت، در حال پیگیری برای عملی شدن بیمه آن ها هستیم.


وی در پایان ابراز کرد: خبرنگاران باید بیش از پیش در راستای انتقال صحیح اخبار و رویدادها تلاش کرده و اصول اعتقادی و اخلاقی را در این زمینه رعایت کنند./857/پ203/ب4

ارسال نظرات