۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۷۹۱۴۹
سپاه چهارمحال و بختیاری در پیامی:

روز خبرنگار روز پاسداشت اندیشه و قلم است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه با صدور پیام مشترک، یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشتند و روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفتند.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه با صدور پیام مشترک، یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشتند و روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفتند.

در ابتدای این پیام که به مناسبت روز خبرنگار صادر شده، آمده است: 17 مرداد ماه که به نام و یاد شهید محمود صارمی، خبرنگار مجاهد و حماسه نگار مخلص، مزین و به عنوان روز خبرنگار و پاسداشت تلاش های صادقانه و آگاهی بخش خبرنگاران و اصحاب رسانه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده، فرصت بسیار ارجمندی است تا رسالت سترگ و خطیر جامعه رسانه ای کشور بازخوانی و بر اولویت ها و ارجحیت های فرا روی فعالان و مجاهدان این عرصه تأکید شود.


در ادامه این پیام آمده است: بی تردید تحکیم امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به حوادث و رخدادها در قلمرو حس و درک مخاطبان، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند مراجع امنیتی، فرهنگی و رسانه ای کشور است که اگر در صراط یک منشور اخلاقی و رفتاری کارآمد قرار گیرد می تواند به ارتقای سواد رسانه ای جامعه مخاطب و تعمیق تعامل و ارتباط رسانه و مردم بینجامد.


فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه، از تعامل سازنده رسانه ها با روابط عمومی این نهاد و انعکاس کارکردهای سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در سال مزین به شعار «همدلی و همزبانی»، قدردانی کردند.


در بخش دیگر این پیام، با اشاره به استفاده نظام سلطه جهانی از انواع ابزار رسانه ای برای قلب حقایق در جهت مصالح امپراطوری رسانه ای سلطه گران، بر نقش خطیر اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران مؤمن و متعهد و متدین، تأکید نموده و از آن ها می خواهد تا با آگاه سازی افکار عمومی و ارتقای اعتماد بین خود و مردم، دشمنان دروغ پرداز را مأیوس نموده و آنان را از قدرت رسانه ای ایران اسلامی آگاه سازند.


بند پایانی پیام مشترک رضا محمدسلیمانی و حجت الاسلام کریم سرافراز می افزاید: روز خبرنگار و روز پاسداشت اندیشه و قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق داریم./9457/د101/ب4

ارسال نظرات