۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۷۹۲۴۴
رییس هیأت مدیره اتحادیه مؤوسسات قرآنی کشور:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت مدیره اتحادیه مؤوسسات قرآنی کشور با تاکید بر این که ایستادگی و مقاومت نظام اسلامی الگویی برای کشورهای منطقه است، گفت: ایستادگی و مقاومت ارزنده و والای مردم ما به عنوان الگویی ارزشمند و متعالی برای کشورهای منطقه است.
طلايي، عضو شوراي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مرتضی طلایی، امروز در یادواره شهدای گرانقدر منطقه نیاک شهرستان آمل با بیان این که شهدا به نحوی شایسته و ارزنده در برابر دشمنان ایستادگی کردند، گفت: این بزرگواران با ایثار و مجاهدتی والا به مقاومت پرداخته و برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.

 

رییس هیأت مدیره اتحادیه مؤوسسات قرآنی کشور با اشاره به این که شهدا رفتند و ما باید حراست از آرمان های والای این عزیزان را بر عهده داشته باشیم تصریح کرد: بهره گیری از سیره والای این عزیزان زندگی انسان را در مسیر سعادت و تعالی قرار می دهد که باید از آن بهره گیری کنیم.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که ایستادگی و مقاومت نظام اسلامی الگویی برای کشورهای منطقه است، افزود: ایستادگی و مقاومت ارزنده و والای مردم ما به عنوان الگویی ارزشمند و متعالی برای کشورهای منطقه است که در برابر گروه های تکفیری و تروریستی قرار دارند.

 

طلایی ادامه داد: امروز کشورهای منطقه به نحوی شایسته در برابر گروه های تکفیری و تروریستی مقاومت داشته و با وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان خود قرار دارند.

 

رییس هیأت مدیره اتحادیه مؤوسسات قرآنی کشور با بیان این که نظام اسلامی در جایگاه عزت و عظمت قرار دارد، گفت: به برکت خون های پاک شهدا و ایستادگی مردم توانستیم به مرتبه و جایگاهی گرانقدر دست پیدا کرده و اثربخش و مقتدر باشیم.

 

وی با اشاره به این که نظام اسلامی در نطقه ای اثربخش قرار داشته و هراسی از تهدیدات ایادی استکباری ندارد، افزود: نطام اسلامی در جایگاهی قرار دارد که به هر تهدیدات دشمنان پاسخی محکم، کوبنده و شایسته می دهد.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که ایادی استکباری به دنبال مخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام هستند تصریح کرد: در این راستا از هر اقدام و فعالیتی استفاده کرده تا بتوانند خواسته های خود را عملیاتی کنند.

 

طلایی ادامه داد: تلاش ها و اقدامات دشمنان اثرگذاری و فایده بخش نبوده و امروز به دنبال تحقق ورود خدشه به دین مبین اسلام هستند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند.

 

رییس هیأت مدیره اتحادیه مؤوسسات قرآنی کشور با اشاره به جنگ نرم دشمنان، افزود: در شرایط کنونی همگان وظیفه دارند با حفظ روحیه مقاومت و ایستادگی در مسیر ترویج تعالیم والای دین مبین اسلام و تحکیم بنیان اثربخش و مهم خانواده گام بردارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات