۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۷۹۲۴۹
یا سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری؛

بیستمین گردهمایی طلاب طبسی در قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب طبس در مجمع نمایندگان طلاب از برگزاری بیستمین گردهمایی طلاب، فضلا و علمای طبسی سراسر کشور در قم خبرداد و گفت: این گردهمایی در روزهای 25 و 26 مرداد در مجتمع فرهنگی و آموزشی نرجس خاتون جمکران در قم برگزار می شود.
گردهمايي گردهمايي

حجت الاسلام عباس رضوانی طلب نماینده طلاب طبس در مجمع نمایندگان طلاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری بیستمین گردهمایی طلاب، فضلا و علمای طبسی سراسر کشور در قم خبرداد و گفت: این گردهمایی در مدت دو روز برگزار می شود.


وی افزود: این گردهمایی طلاب و علمای طبسی در روزهای 25 و 26 مرداد در مجتمع فرهنگی و آموزشی نرجس خاتون جمکران در قم برگزار می شود، علما و بزرگانی قرار است در این گردهمایی سخنرانی کنند که البته برخی از آن ها هنوز قطعی نشده است.


عضو مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در این گردهمایی حضور پیدا کرده و سخنرانی می کند، اظهار داشت: برنامه دیگری که در نظر گرفته شده دیدار شرکت کنندگان با برخی از مراجع تقلید است که هنوز کاملا قطعی نشده است.


وی ادامه داد: میزبان اصلی این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان امام جمعه طبس بوده که دعوت ها از سوی ایشان صورت گرفته است، تعداد دقیق شرکت کنندگان مشخص نیست اما سعی شده تا از تمامی طلاب و علمای طبسی دعوت به عمل آید.


حجت الاسلام رضوانی نسب با اشاره به برنامه های دیگر این گردهمایی ابراز داشت: کمیسون هایی همانند فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در موضوعات گوناگون برای طلاب طبسی برگزار می شود، در این کمیسیون ها بین طلاب تبادل نظر صورت می گیرد و جمع بندی آن در اختتامیه گردهمایی ارائه می شود./1323/ت302/س

ارسال نظرات