۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۲۷۲
عصر امروز صورت گرفت؛

تشییع شهدای غواص در تلاطم امواج مردم ولایتمدار بابل

خبرگزاری رسا ـ بیست شهید غواص و خط شکن عملیات کربلای چهار عصر امروز در میان موج خروشان و کم نظیر مردم بابل تشییع شد.
تشييع پيکر شهدا در بابل تشييع پيکر شهدا در بابل تشييع پيکر شهدا در بابل تشييع پيکر شهدا در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، شهدای غواص و خط شکن کربلای چهار با استقبال ده ها هزار نفر از مردم ولایتمدار بابل ازابتدای ورودی شهر تا میدان شهید کشوری مورد استقبال قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، در میان هوای گرم و شرجی عصر امروز شهر بابل، حضور پرشور مردم به حدی بود که کاروان شهدا چندین بار متوقف شد و مسیر700 متری سپاه ناحیه بابل تا میدان ولایت بیش از سه ساعت مسدود شد.

 

این گزارش می افزاید؛ حضور ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های شهدا در این مراسم در پیشاپیش جمعیت و جوانان و نوجوانانی که با شاخه های گل به استقبال این کاروان آمده بودند، جلوه ای دیگر از عشق و ارادت مردم را با ساحت مقدس شهدا به نمایش گذاشت.

 

بر اساس این گزارش، برخی از مادران شهدا نیز با در دست داشتن تصاویری از شهدای خود با اشک و ناله های مادرانه شهدای گمنام را همراهی می کردند.

 

از جلوه های پیوند میان نسل چهارم انقلاب و ارزش ها و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی حضور نوجوانانی بود که با پلاکارد و دست نوشته های خطاب به شهدا عرض ارادت می کردند.

 

ایستگاه های صلواتی خودجوش مردمی، دسته های عزاداری برخی از هیأت های مذهبی در میدان ولایت بابل و مراسم روضه خوانی سید و سالارشهیدان بر فضای معنوی این مراسم افزوده بود.

 

گفتنی است؛ شهرستان بابل با تقدیم بیش از هزار و 724 شهید بالاترین تعداد شهدا را در شمال کشور دارا است و به عنوان پایتخت شهدای شمال کشور محسوب می شود./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات