۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۷۹۳۴۰
معاون آموزشی مؤسسه امام صادق خبر داد؛

پذیرش 100 طلبه در مؤسسه امام صادق قم همزمان با سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی مؤسسه امام صادق(ع) قم گفت: در سال تحصیلی جدید از بین طلاب واجد شرایط برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد(سطح 2 و 3)، نزدیک به یکصد نفر پذیرش خواهند شد.
حجت الاسلام حسن ترکاشوند

حجت الاسلام حسن ترکاشوند، معاون آموزشی مؤسسه امام صادق(ع) قم در حاشیه برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مداحان عتبات در کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: پذیرش نهایی این تعداد طلاب بعد از آزمون های کتبی و مصاحبه های علمی برای سال آینده انجام می‌شود.

 

وی از برگزاری آزمون مقطع سطح چهار دکترا طی روزهای چهارم و پنجم شهریورماه آینده خبر داد و افزود: تاکنون تعداد قابل توجهی از طلاب واجد شرایط در این مقطع تحصیلی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده اند.

 

به گفته وی، واجدین شرایط شرکت در آزمون مقطع سطح چهار دکترا در مؤسسه امام صادق(ع) قم بعد از انجام آزمون و مصاحبه علمی مشغول به تحصیل خواهند شد.

 

حجت الاسلام ترکاشوند یادآورشد: واجدین شرایط در آزمون این مؤسسه نیز براساس آزمون جامعی است که از سوی دیگر مراکز تخصصی برگزار می شود.

 

معاون آموزشی مؤسسه امام صادق(ع) قم با اشاره به این‌که در حال حاضر طلاب در مراکز تخصصی متعددی در حوزه و در رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند، افزود: بیش از سه تا چهار سال است که تمامی مراکز تخصصی با همکاری یکدیگر این آزمون ها را به صورت جامع برگزار می کنند.

 

به گفته وی، طلاب از طریق سایت معاونت آموزش ثبت نام و در آزمون شرکت می کنند و افراد پذیرفته شده در این مرحله به هر یک از مراکز تخصصی متقاضی معرفی شوند و بعد از مصاحبه‌های علمی نتیجه نهایی اعلام می شود.

 

حجت الاسلام ترکاشوند در ادامه از افزایش آمار پذیرفته‌شدگان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و یادآور شد: با توجه به این که مؤسسه امام صادق(ع) قم، شعبه جدیدی را در پردیسان این شهرستان  فعال کرده است، آمار پذیرش طلاب امسال نسبت به سال گذشته بیش از یک و نیم برابر افزایش داشته است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات