۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۷۹۳۵۴
امام جمعه بروجرد:

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهادی حمایتی به جامعه خدمت کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهادی حمایتی به جامعه خدمت کند، گفت: رضایتمندی مردم از دستگاه ها موجب رضایتمندی آنان از نظام می شود.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با مدیران شعب تأمین اجتماعی استان لرستان، که در سازمان تأمین اجتماعی استان برگزار شد، گفت: مسؤولان شعب تأمین اجتماعی باید براساس اسلام و قرآن در عرصه خدمت رسانی به جامعه وارد عمل شوند.

 

وی با بیان این که سوء مدیریت در سال های گذشته ضربه محکمی به سازمان تأمین اجتماعی وارد کرده است، افزود: در راستای برخی مشکلات داخلی و تحریم های غرب، مشکلاتی همچون پرداخت نشدن حق بیمه کارگران به وجود آمده است.

 

حجت الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی باید به عنوان سازمانی حمایتی، خودگردان و بدون ردیف اعتبار دولتی از محل وصول مطالبات، تعهدات خود را به جامعه هدف ارائه دهد.

 

وی در ادامه با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در سازمان تأمین اجتماعی عنوان داشت: باید با ایجاد تعامل با مردم، رضایتمندی آنها را محقق ساخت.

 

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: کارکنان تأمین اجتماعی باید بدانند که آنها نیز همچون سایر کارکنان دولت از جیب مردم امرار و معاش می کنند باید در ازای پولی که می گیرند به جامعه خدمت رسانی کنند.

 

وی با تأکید بر توجه به نیازهای مردم در این عرصه اظهار داشت: رضایتمندی مردم از سازمان های گوناگون منجر به رضایتمندی آنها از نظام اسلامی می شود.

 

حجت الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: تلاش ما در سازمان تأمین اجتماعی و شعب آن در شهرستان ها خدمات رسانی مناسب به جمعیت 700 هزار نفری تحت پوشش است.

 

شهناز حمزه لویی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان، در ادامه بیان داشت: یک سوم جمعیت استان لرستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است.

 

وی با اشاره به این که سازمان تأمین اجتماعی نهادی خودگردان است، افزود: مسؤولان باید با پرداخت به موقع معوقات، همکاری بیشتری با سازمان داشته باشند.

 

حمزه لویی با اشاره به این که برخی از کارگاه های فعال در استان معوقات زیادی به تامین اجتماعی دارند، خاطرنشان کرد: با همکاری این کارگاه ها می توان جلوی بسیاری از بحران ها در جامعه گرفته شود./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات