۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۷۹۴۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مقابله با شبهات دینی نیازمند جهاد علمی مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه بر جهاد علمی مبلغان برای شبهه زدایی تأکید کرد و گفت: ترویج احکام ناب اسلامی تنها راه مقابله با اندیشه های پلید و شیطانی دشمنان اسلام است و این مهم مستلزم جهاد علمی و همت شبانه روزی است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از مبلغان دینی ساری با مهم ارزیابی کردن اصل تبلیغ دین در جامعه گفت: روحانیت و مبلغان دینی وارثان ائمه اطهار(ع) در جامعه اسلامی هستند به همین دلیل باید در جهت تبیین و تبلیغ احکام اسلام ناب در جامعه تلاش کنند.

 

وی با بیان این که ترویج اندیشه ناب اسلامی مهم ترین دستاورد حضور مبلغان در مناطق مختلف تبلیغی است، افزود: روحانیت تنها قشری است که می تواند جامعه را با اندیشه های دینی و اسلامی آشنا کند، چون تنها این قشر می‌تواند در برابر هجمه های گسترده غرب مقابله کند و تحقق این مهم مستلزم تلاش جهادگونه و به روز کردن اطلاعات مبلغان دینی است.

 

حجت الاسلام شکریان یکی از محورهای اساسی در موفقیت تبلیغات دینی را تطبیق آموزه‌های دینی مطابق با مقتضیات زمان و مکان عنوان کرد و گفت: روحانیت باید آموزهای دینی را جهت اثر بخشی بیشتر و فرهنگ‌سازی در جامعه با رعایت اقتضای زمان و مکان اعمال کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه بر جهاد علمی مبلغان برای شبهه زدایی تأکید کرد و بیان داشت: ترویج احکام ناب اسلامی تنها راه مقابله با اندیشه های پلید و شیطانی دشمنان اسلام است و این مهم مستلزم جهاد علمی و همت شبانه روزی است.

 

وی با اشاره به این که روحانیت اصیل همواره با آگاهی و بصیرت مانع از تحقق برخی توطئه های دشمنان اسلام شده است، بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب از اندیشه های روحانیت آگاه و اصیل همواره هراسانند.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: روحانیت در تاریخ شیعه همواره در کانون توجه دشمنان نظام قرار داشته چرا که آنان به عظمت و قدرت روحانیت واقف بوده و همواره تلاش می‌کردند رابطه مردم و روحانیت را تضعیف کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، علما و روحانیت را امین و مورد وثوق مردم دانست و تصریح کرد: مردم در تاریخ همواره در حوزه های مختلف از محضر مراجع و علما برای رفع بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی بهره برده اند.

 

وی با بیان این که روحانیت در سه دهه اخیر نقشی تأثیرگذار در استحکام پایه های نظام اسلامی داشته است، ادامه داد: روحانیت با همراهی ملت ایران توانسته نظامی برپا کنند که امروز به عنوان الگویی برای همه جهانیان است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات