۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۴۳۰
امام جمعه دابودشت:

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دابودشت گفت: رژیم صهیونیستی در سایه ترس از انتفاضه جدید در لاک دفاعی و وحشت بی سابقه فرو رفته است.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به جریان دلخراش کودک سوزی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی، گفت: متأسفانه این روزها صهیونیست ها در سایه جنایات وحشیانه گروه های تروریستی داعش، النصره و بوکوحرام با آسودگی کامل در سرزمین اشغالی دست به جنایات دست می زنند.


وی تصریح کرد: این گروه ها با حمایت های ایادی استکباری راه اندازی شده است که از حاشیه امنی در برابر جنایات خود در فلسطین اشغالی برخوردار بوده و بر شدت و نوع جنایات خود افزودند.


امام جمعه دابو و دشت سر افزود: در شرایط کنونی جامعه جهانی سرگرم جنایات گروه های تروریستی داعش هستند و رژیم کودک کش صهیونیستی در جدیدترین اقدامات خود با کمال وقاحت و صبوعیت خود علیه فلسطین از کودک کشی به کودک سوزی کودکان روی آورده است.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که رویکرد رژیم صهیونیستی در مسیر مقابله با مظلومان است، گفت: گروه های تکفیری تروریستی که امروز مشغول اقدامات و فعالیت های ناشایست است دست پرورده خودشان بوده و چیزی از آنان کم ندارند.


وی با تاکید بر این که جنایت صورت گرفته آن قدر شنیع و دردناک بوده که روح همه انسان های آزاده را در جهان آزرده کرده است، بیان داشت: نباید چنین جنایات و اقدامات ناشایستی صورت گرفته و چنین فعالیت هایی در برابر مظلومان عالم انجام شود.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: این اقدامات شنیع و فجیع بسیاری از آزادگان جهان را به واکنش واداشته است که نباید در برابر این فعالیت ها سکوت کرده و باید واکنشی محکم و استوار داشته باشیم تا مظلومان ما را در کنار خود حس کنند.


امام جمعه دابو و دشت سر با انتقاد از سکوت سازمان های بین المللی و دروغین حقوق بشری، گفت: نهادهای حقوق بشری به دنبال تحقق اهداف و منافع خود بوده و تلاش دارند تا در راستای ترویج اهداف و برنامه های شوم خود گام بردارند.

 

وی با بیان این که کشورهای عربی در سکوتی مرگبار فرورفته است، بیان داشت: کشورهای عربی باید از سکوت دست کشیده و واکنشی نسبت به اقدامات شوم و کودک کشی های رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشند.


وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از انتفاضه سوم به حالت آماده باش درآمده و سایه ترس از انتفاضه جدید سبب شده است تا در لاک دفاعی و وحشت بی سابقه فرو روند که به یاری خداوند متعال وعده حق نزدیک بوده و به آتش خشم مردم مظلوم فلسطین فرورفته و به هلاکت می رسند./1314/ت303/ب1

ارسال نظرات