۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۷۹۴۶۳
استاد حوزه علمیه:

استقبال از شهدا به معنای تجدید میثاق با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نجفی حق شهید را بالاترین و با ارزش ترین حقوق در جامعه برشمرد و گفت: رعایت حق و حرمت شهدا بر همه واجب است و همه موظف به تلاش برای اعتلای هر چه بیشتر نام شهیدان هستند.
آيت الله نجفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان آیت الله نجفی، استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز یکشنبه، در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرضا، با اشاره به استقبال گسترده مردم این شهرستان از کاروان شهدای غواص گفت: استقبال از شهدای گمنام به معنای تجدید میثاق با ولایت و رهبری جامعه اسلامی است.

 

وی شهیدان را مرزبانان همیشگی اسلام و کشور اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور وجود دارد هیچ گزندی از ناحیه هیچ دشمنی متوجه ما نمی شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس را نقشی ارزنده و بی بدیل برشمرد و تأکید کرد: امام راحل(ره) با دم مسیحایی خود جوانان و نوجوانان کشور را با تعالیم ارزنده اسلام آشنا و به سربازانی دلیر برای مذهب و دین تبدیل کرد.

 

آیت الله نجفی تقید به دین و آموزه های مذهبی را مهم ترین خواسته شهدا برشمرد و با تأکید بر لزوم آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اگر فرهنگ ایثار و ارزشهای شهیدان به نسلهای بعد منتقل شود همواره شاهد تربیت و بالندگی نیروهای ارزشی و پایبند به تعالیم دینی و قرآنی و آماده دفاع از این ارزشها خواهیم بود./939/پ203/ب4

ارسال نظرات