۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۷۹۵۲۳
امام جمعه بهشهر:

حفاظت و صیانت از ارزش های دینی رسالت مهم رسانه ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: وظیفه اصلی خبرنگاران و رسانه ها، حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی و دینی است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین تکلیفی که بر عهده خبرنگاران نهاده شده است، حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی است که باید همه ما در این راستا با تلاش بیشتری وارد شده و دغدغه مسائل دینی و اسلامی داشته باشیم و خبرنگاران در این راستا با توجه بیشتری وارد شوند.

 

وی با بیان این که خبرنگاران، نسبت به فعالیت های فرهنگی فعال تر و نقادانه تر وارد شوند، افزود: مسأله فرهنگی زیربنای همه مسائل در جامعه است که اگر به این مهم به درستی توجه شود بسیاری از مشکلات ما در جامعه رفع می شود که امیدواریم در این راستا فعال تر وارد شوند تا در مصاف با دشمنان در جنگ نرم، پیروز میدان باشیم.

 

امام جمعه بهشهر با تاکید بر نقد منصفانه از رسانه ها افزود: مهم ترین مسأله در شناسایی نقاط ضعف و قوت کشور، وحدت است که باید این عامل را در شهرستان تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام جباری افزود: نبودن وحدت و همدلی و وجود برخی از اختلافات در جامعه موجب می شود که نتوانیم به درستی در جهت ارزش ها و پیشرفت و توسعه گام برداشته و به همین دلیل با افزایش اخلافات، از توسعه و پیشرفت عقب می مانیم.

 

امام جمعه بهشهر گفت: خبرنگاران چشم بیدار و صدای عدالت همه مظلومان هستند که باید با رصد کامل در حوزه های مختلف مشکلات را بررسی کنند و با شناسایی نقاط ضعف و قوت در جامعه، در جهت بالندگی جامعه تلاش کنند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر نیز در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: صحت، دقت و سرعت از مؤلفه های مهم خبر رسانی است که خبرنگاران با لحاظ کردن این موارد مهم، در مسیر توسعه، پیشرفت و بالندگی روزافزون جامعه کمک کار مسؤولان باشند.

 

مسعود فلاح با اشاره به این که شرق مازندران از در اختیار نداشتن مجتمع فرهنگی مناسب و کتابخانه بزرگ و مجهز رنج می برد، افزود: ما از فعالیت های مختلف خبرنگاران در حوزه خبررسانی دقیق، شفاف و صحیح حمایت می کنیم و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با فعالیت بیشتری در جهت شناساندن مشکلات و رفع آن تلاش کنند.

 

گفتنی است؛ خبرنگاران رسانه های مختلف در این دیدار با امام جمعه بهشهر با بیان خواسته های خود پرداخته و همکاری بیشتر مسؤولان با رسانه ها در راستای حل مشکلات مردم را خواستار شدند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات