۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۷۹۵۷۴
استاد حوزه و دانشگاه:

مردم هیچ‌گاه از اصول و ارزش‌های خود دست برنمی‌دارند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به قدردانی مردم از شهدا به خاطر ایثار و فداکاری در راه کشور و انقلاب اسلامی گفت: علیرغم همه اختلافات مردم دست از ارزش‌های اسلام و انقلاب برنمی‌دارند و استقبال از شهدا و حضور مردم در تشییع شهدا بیانگر این مطلب است.
دکتر محسن نصري استاد حوزه و دانشگاه

استاد محسن نصری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ضمن دعوت از عموم مردم اصفهان، برای شرکت در مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص و گمنام گفت: اخلاص شهدا مهم ترین عاملی است که موجب شده تا مردم از هر طیف و با هرنگرشی از اقشار مختلف نسبت به شهدا ابراز علاقه و محبت کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان این‌که خداوند محبوبیت و جاذبه اخلاص را به بندگانش وعده داده است خاطر نشان کرد: مردم با هر دیدگاهی که باشند درک درستی از فداکاری‌ها و عملکرد شهدا دارند، مردم یا جنگ تحمیلی و و قایع آن را دیده‌اند یا این‌که امروزه شاهد جنگ‌هایی که در منطقه وجود دارند هستند، جنایات بسیار زیادی در این جنگ‌ها رخ می‌دهد و افکار عمومی به خوبی می‌دانند که اگر فداکاری و ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس نبود امروز ما نیز در این جنگ‌ها درگیر بودیم و متحمل خسارات و صدمات بسیاری می‌شدیم و به همین علت است که قدردان شهدا هستند و خود را مدیون خون آنها می‌دانند.

 

نصری با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد رعب و وحشت از جنگ در کشور به منظور تسلیم کردن ملت ایران تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادتی که در مردم وجود دارد و در مراسماتی نظیر استقبال از شهدا مشاهده می شود موجب شده است تا دشمنان از توطئه‌های خود علیه ملت ایران مأیوس و ناامید شوند.

 

وی روحیه شهادت طلبی و ایثار را عامل وحدت و موفقیت کشور دانست و اظهار کرد: مردم از هر قشری و با هر نگرشی که باشند علیرغم همه اختلافات هرگز از اصول و ارزش‌های خود دست برنمی‌دارند، ملت ایران در اصول با یکدیگر متحد هستند و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، ایستادگی و مقاومت ملت موجب شده است تا دشمنان تلاش کنند علیه مکتب شهادت و ایثار توطئه چینی کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه پیام اصلی استقبال و خیزش مردمی از تشییع شهدا را پافشاری بر فرهنگ ایثار و مقاومت ذکر کرد و افزود: دشمنان به خوبی می‌دانند که مردم ایران از مکتب شهدا الگو گرفته‌اند و به همین علت است که جرأت اقدام نظامی و جنگ سخت علیه ایران را ندارند./1304/ت302/ب4

ارسال نظرات