۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۷۹۵۷۶

ارسال 40 اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در لرستان

خبرگزاری رسا ـ دبیرتخصصی دهمین جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی در لرستان گفت: 40 اثر با محوریت نماهنگ، فیلم و تله فیلم پیرامون فرهنگ و سیره رضوی، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ(ع) ارائه شده است.
جشنواره رضوي

فرید رحمتی، دبیر تخصصی دهمین جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این جشنواره 26 تا 28 مرداد ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

 

وی با بیان این که 40 اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی ارسال شده است، افزود: در روزهای آینده آثار ارسالی از سوی کارشناسان داوری می شود.

 

دبیر تخصصی دهمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی آداب و فرهنگ زیارت، حرم مطهر رضوی، آثار، ابنیه ها و امام زادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا(ع) را از موضوعات آثار ارسالی بیان کرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: جلوه های مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفا یافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه های فرهنگ رضوی در خارج از کشور از دیگر محورهای برگزاری جشنواره رضوی است.

 

رحمتی با بیان این که آثار ارسالی با محوریت تله فیلم، نماهنگ و فیلم هستند، عنوان داشت: در هر بخش سه اثر به عنوان اثر برتر معرفی می شود.

 

وی تصریح کرد: برای برگزیدگان آثار برتر، افزون بر جوایز نقدی، سفر معنوی به مشهد مقدس نیز در نظر گرفته شده است.

 

دبیر تخصصی دهمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی با بیان این که تندیس این جشنواره در حال طراحی است، خاطرنشان کرد: این تندیس به زودی رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی با دیگر موضوعات رضوی در شهرستان های لرستان بیان داشت: تبیین و ترویج سیره رضوی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات