۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۷۹۵۹۱
مسؤول اداره تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه:

بزرگ‌ترین افتخار خبرنگاران خدمت به اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه با اشاره به این‌که بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به یک خبرنگار هدیه می‌کند خدمت به آستان اهل بیت(ع) است، گفت: خدمت به آستان حضرت فاطمه معصومه(س) خدمت به اهل بیت(ع) و مکتب اسلام است.
حجت الاسلام ثباتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی شب گذشته در آیین غباروبی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) به رهروان خود توجه ویژه ای دارند، افزود: حضور اصحاب رسانه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بزرگترین توفیقی است که می‌تواند نصیب یک رهرو راه اهل بیت(ع) شود.

 

وی افزود: زائر حرم حضرت معصومه(س) زائر امام رضا است و زائر امام رضا(ع) حق ندارد با واسطه و غیر مستقیم با اهل بیت(ع) و رسول خدا(ص) سخن بگوید بلکه زائر امام رضا و حضرت معصومه(س) با لسان حاضر با اهل بیت(ع) و رسول خدا(ص) مناجات می کند.

 

مسؤول اداره تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه ما خود را به واسطه زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)در محضر اهل بیت(ع) و در عرش الهی احساس می‌کنیم، تصریح کرد: این مقام به واسطه جایگاه و مرتبه حضرت معصومه(س) نصیب ما می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ثباتی ادامه داد: مقام حضرت معصومه(س) به‌قدری در نزد خداوند بلند مرتبه است که امام رضا(ع) هم آن را به طور کامل تبیین نکرده و از آن به عنوان شأن من الشأن یاد می‌کنند و بیان می‌کنند که مقام بانوی کرامت قابل شناخت و وصف نیست.

 

وی با اشاره به این‌که حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حرم اهل بیت(ع) بوده و هرکس با معرفت به زیارت این حرم وارد شود خواهد توانست اضافه بر بهشتی بودن، مقام و مرتبه اهل بیت(ع) و جایگاه خود را در عالم هستی بشناسد، اظهار کرد: زیارت با معرفت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) است که می‌تواند زیارت اهل بیت(ع) را نصیب انسان کند.

 

مسؤول اداره تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: امشب اضافه بر خبرنگاران که میهمانان ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) هستند یک شهید هم میهمان ویژه این مجلس است، میهمانی که به واسطه دفاع از حرمت اهل بیت(ع) بهشتی شده و شفاعت اهل بیت(ع) را کسب کرده است.

 

حجت‌الاسلام ثباتی با اشاره به این‌که شهدا کسانی هستند که به معنای واقعی کلمه راه اهل بیت(ع) را در زندگی خود ادامه داده اند، یادآور شد: ما موظف هستیم که حرمت خون این شهدا را حفظ کرده و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) و آن‌ها باشیم.


لازم به ذکر است، مراسم تشییع شهید رحمت الله عرب لو از شهدای دفاع مقدس همزمان با غبار‌روبی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) توسط خبرنگاران و خانواده آن‌ها انجام شد./837/پ203/ی

ارسال نظرات