۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۸۱۸
مسؤول هیئت آزادگان استان بوشهر:

همایش بزرگ آزادگان در بوشهر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول هیئت آزادگان استان بوشهر گفت: همایش بزرگ آزادگان در بوشهر برگزار می شود.
بازگشت آزادگان به كشور
احمد دهباشی مسؤول هیئت آزادگان استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر با توجه به سالروز ورود شهدا گفت: ما در قبال آزادگان مانند شهدا و جانبازان تکلیف داریم و بایستی با اجرای برنامه‌های مناسب سالروز ورودشان به میهن اسلامی را گرامی بداریم.
 
وی افزود: همانگونه که شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس به تکلیف خود عمل کرده و امروز پرچم استقلال ایران اسلامی را در جهان به اهتزاز درآوردند، ما نیز می‌بایستی به تکلیف خود در تکریم و تجلیل از آنها عمل کنیم.
 
دهباشی با اشاره به اینکه در استان بوشهر حدود 45 آزاده وجود دارد ابراز داشت: هیئت آزادگان استان بوشهر از تیر ماه امسال به صورت مردمی و خودجوش فعالیت های خود را آغاز کرده و گسترش داده است.
 
وی از برگزاری همایش بزرگ آزادگان در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این همایش در روز یکشنبه 25مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای بوشهر برگزار خواهد شد.
 
دهباشی با اشاره به عروج 35 نفر از آزادگان استان بوشهر تاکنون، ثبت و ضبط خاطرات‌شان را حائز اهمیت دانست و افزود: عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا همچنین تجلیل از همسنگران دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران است.
 
وی افزود: در این همایش از خانواده های شهدای آزاده استان بوشهر تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
دهباشی همچنین از تشکیل کارگروه فرهنگی و ورزشی و دیدار از خانواده‌های آزادگان را به عنوان بخشی از برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در استان بوشهر عنوان کرد./833/ت303/ی
ارسال نظرات