۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۷۹۸۶۵
ظهر امروز صورت گرفت؛

مراسم تشیع پیکر شهید غواص در جامعه علمیه امیرالمومنین

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشیع و تدفین شهید غواص در جامعه علمیه امیرالمومنین با حضور پرشور مردم برگزار شد.
تشيع پيکر شهدا حجت الاسلام کرباسي تشيع پيکر شهدا تشيع پيکر شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کرباسی مدیر جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) در مراسم تشیع پیکر شهید گمنام که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به هدف شهدا، ابراز داشت: اولین و مهمترین هدف شهدا تقویت فرهنگی دینی و ایمانی جامعه است هر فردی که بخواهد راه شهدا را ادامه دهد باید فرهنگ دینی را در جامعه گسترش دهد، شهدا مدافع حوزه های علمیه، مسجد و مکتب ولایت و امامت بودند.

 

وی افزود: هر شخصی که این راه ها را ادامه دهد راه شهدا را ادامه داده است، افرادی که شیطان آنان را در احاطه خود دارد به آرمان مقدس شهدا خیانت می کنند.


استاد برجسته حوزه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در امنیت بسر ببریم، به برکت جان فشانی این شهدا کشور در آرامش و امنیت کامل است، باید دقت کنیم تا مبادا این نعمت بزرگ را از ما بگیرند، دشمن به دنبال فتنه است و البته ما فتنه 88 را تجربه کردیم و همانطور که از فرمایشات رهبری آگاه هستیم دشمن به دنبال فتنه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین کرباسی با اشاره به روایتی که ثابت کننده فضائل شهدا است، گفت: فقط شهدا هستند که خواستار خروج از بهشت بوده و می خواهند دوباره در راه خدا به شهادت برسند، این ما هستیم که از قافله شهدا جا مانده و ضرر کرده ایم، قطعا حرم شهدا مکان مقدسی برای اجتماع فداییان تشیع، انقلاب و رهبری خواهد بود.


وی افزود: افرادی که چشم بصیرت دارند می توانند روح 17 شهید طلبه این مدرسه علمیه را مشاهده کنند و ما باید از این قافله بهره ببرم.

 

مدیر جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) در ابتدای سخنان خود از رهبر معظم انقلاب که اجازه دفن شهدای گمنام را در مدارس علمیه دادند قدردانی کرد./811/پ202/ی

ارسال نظرات