۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۷۹۸۷۳
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

امام صادق احیاگر مبانی دینی در شدیدترین دوره تهاجمات تحریفی دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پژمان فر گفت: امام صادق(ع) در مقطعی که محتوای دینی در معرض شدیدترین تهاجمات تحریفی و انحرافات اصولی قرار داشت، وارد عمل شدند و با بهره گیری از فرصت فراهم شده مبانی دینی را احیا کردند.
حجت الاسلام پژمان فر

حجت الاسلام نصر الله پژمان فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به سیره امام صادق(ع) اظهار کرد: امام صادق(ع) در مقطعی که محتوای دینی در معرض شدیدترین تهاجمات تحریفی و انحرافات اصولی قرار داشت، وارد عمل شدند و  با بهره گیری از فرصت فراهم شده مبانی دینی را احیا کردند.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل به ما در جهان اسلام، شیعیان جعفری می گویند؛ یعنی چیزی که امروزه در دست ما و سایر مسلمانان موجود است و از آن بهره مند می شویم.


وی با بیان این که امروزه تراوشات دینی کمتر در سطح جامعه به چشم می خورد، خاطرنشان کرد:  از تراوشات وجود امام صادق(ع) شاید امروزه در جامعه کمتر دیده می شود و بر اساس روایت مورخین در مساجد جلساتی برگزار می شد و راوی نقل  می‌کرد که هر زمان از برابر برخی ها می گذشتم می گفتند با ابا عبد الله، امروزه نیز نا از فضایل امامان در سطح جامعه برخوردار هستیم.

 
حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که دین تنها به ظاهر نیست، بلکه باید عمل در هر بخشی از آن وارد شود، یادآور شد: اساسا دین یک پوشته نیست، بلکه جریانی است که امروزه هدایت انسان ها را در دست دارد و ما باید دین مبین اسلام را از شر دشمنان حفظ کنیم و به عنوان هدایت گری از آن بهره ببریم./864/ت303/ح

ارسال نظرات