۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۲۷۹۹۶۵

اخبار کوتاه استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ تشییع 10 شهید تازه تفحص شده در بوشهر، تشییع باشکوه پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان تنگستان، آغاز به کار دوره تثبیت مدرسه علمیّه مهدی موعود(عج) شهر دیر و بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مجتمع قرآنی نورالولایه نخل تقی عسلویه از مهمترین اخبار استان بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آئین تشییع 9 شهید گمنام و شهید غلامرضا بیژنی شهید تازه تفحص شده با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، مسؤولین و جمع کثیری از مردم مؤمن و ولایتمدار بوشهر برگزار شد.

 
در ادامه پیکرهای شهدای گمنام و شهید بیژنی بر روی دستان مردم قدرشناس و ولایتمدار شهر بوشهر در فضایی معنوی و عطرآگین به حضور گلگون‌کفنان هشت سال دفاع مقدس تشییع شد، مسیر تشییع شهدا در شهر بوشهر از بسیج مرکزی شهرستان بوشهر و سپس خیابان توحید بود که مملو از حضور مردم شده بود.
 
تشییع باشکوه پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان تنگستان
صبح امروز با حضور پرشور مردم شهرستان تنگستان پیکر مطهر دو شهید گمنام تشییع و به خاک سپرده شد.
 
در این مراسم مردم شهید پرور شهر آباد با حضور پرشکوه و آغوش گرم این معراجیان ملکوتی را بدرقه کردند، در این میان خانواده شهدا به چشم می‌خوردند که بوی عزیزانشان را استشمام کرده و با شبنم دیده این بزم را همراهی‌ می‌کردند.
 
در این مراسم معنوی که از ساعت هشت صبح در شهر آباد تنگستان برگزار مردم شهید پرور شهرستان تابوت های شهدای والامقام را بر دستان خود تا جایگاه محل برگزاری مراسم همراهی کردند.
 
آغاز به کار دوره تثبیت مدرسه علمیّه مهدی موعود(عج) شهر دیر
صبح امروز با حضور حجت الاسلام ابراهیم بحرانی مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر دوره تحصیلی میثاق طلبگی در این مدرسه آغاز شد.
 
حجت الاسلام بحرانی در این دوره با اشاره به نکاتی پیرامون ذی طلبگی گفت: رعایت تقوا وتهذیب نفس از خصوصیات بارز طلبگی است همچنین علم وتقوا دو بال پرواز به سوی کمال است که باید این دو ویژگی در طلاب باشد.
 
مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر برنامه ریزی و نظم در حضور و مباحثه جدی را از دیگر ویژگی های طلاب موفق بیان کرد.
 
بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مجتمع قرآنی نورالولایه نخل تقی عسلویه
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با حضور در شهر نخل تقی از مجتمع قرآنی نورالولایه این شهر بازدید کرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این بازدید گفت: مجتمع های قرآنی، مراکز رسمی و قرارگاهی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی هستند.
 
وی در ادامه این بازدید گفت: مجتمع قرآنی نخل تقی پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی داشته است و امید می رود در مهرماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
گفتنی است در این بازدید حجت‌الاسلام سیدجلال سعیدی مسؤول امور دفاتر و نمایندگی های اداره کل تبلیغات اسلامی استان و حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز حضور داشتند./833/ن604/ح
ارسال نظرات