۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۲۷۹۹۷۲
همزمان با سالروز شهادت امام صادق؛

مراسم سالروز واقعه جانسوز فیضیه با حضور علما برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و حمله وحشیانه دژخیمان رژیم ستمشاهی عصر با حضور پر شور علما و طلاب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
مراسم سالگرد حمله وحشيانه رژيم ستم شاهي به مدرسه فيضيه مراسم سالگرد حمله وحشيانه رژيم ستم شاهي به مدرسه فيضيه مراسم سالگرد حمله وحشيانه رژيم ستم شاهي به مدرسه فيضيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و حمله وحشیانه دژخیمان رژیم ستمشاهی عصر امروز با حضور پر شور علما و طلاب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم که از سوی بیت مرحوم آیت الله گلپایگانی و مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، آیات عباس کعبی، سید هاشم حسینی بوشهری،محمد جواد فاضل لنکرانی، صلواتی، مهدی هادوی تهرانی و سید محسن خرازی حضور داشتند.

 

همچنین حجج اسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، حسین ملکا، سید محود علوی وزیر اطلاعات،علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، احمید امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس و استاندار قم نیز از دیگر حاضران بودند.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی دادستان کل کشور به ایراد سخن پرداخت و گفت: رسول اکرم(ص) فرمودند علم سه گونه است که عبارت از عقاید و باورهای الهی،باید و نبایدهای الهی و اخلاق کریمه هستند، از همین رو غیر از این هرچه وجود دارد فضل بوده و علم نیست.

 

وی افزود: زمین شناسی، فضا شناسی و هر آنچه که سبقه توحیدی داشته باشد می تواند در زمره علم قرار گیرد، اگر علوم بدون نگاه بودن به توحیدی بودن باشد علم محسوب نمی شود.

 

دادستان کل کشور با تأکید بر صیانت از جایگاه ولایت فقیه و روحانیت نسبت به تلاش دشمن برای آسیب زدن به روحانیت هشدار داد و اظهار داشت: از جایگاه فقاهت و اسلام ناب محمدی باید صیانت شود، امروزه دشمن با جنک نرم به دنبال ایجاد تردید در دل های مردم و ضربه زدن به انقلاب است./1323/پ202/ج

ارسال نظرات