۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۰۰۵۶
آیت الله طبرسی:

سیاسی شدن مسؤولیت ها، آسیب جدی در مسیر خدمت به مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، سیاسی کردن مدیریت را یکی از مشکلات مهم ما در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مدیر وقتی به مسؤولیت رسید به دنبال آن است که خودش را حفظ کند و شاید همین امر باعث شود تا خدمت به مردم سرلوحه کارش قرار نگیرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی گفت: مهم ترین عامل موفقیت نظام اسلامی در سه دهه اخیر نیز همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده است.

 

وی وحدت داخلی را رمز موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف دانست و افزود: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب همه توان خود را در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف در داخل کشور وهمچنین کشورهای اسلامی به کار گرفتند، وحدت وهمبستگی تنها راه خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام سلطه از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر چه در توان داشت برای تضعیف نظام اسلامی به کار گرفت، بیان داشت: اما وحدت ملت ولایت مدار ایران اسلامی مانع تحقق توطئه های دشمن شد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که غرب به سرکردگی آمریکا تهدید وتحریم را پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران به کار گرفت، افزود: اما مردم کشورمان با تبعیت محض از ولایت فقیه با اقتدار در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نظام سلطه فکر می کرد با تحریم های ظالمانه علیه کشورمان می تواند ملت ایران را به زانو درآورد، گفت: ملت هوشیار و ولایت مدار ایران پشت سر رهبر و مقتدای خود در برابر تحریم ها ایستادند و ذره ای از مبانی و اصول اساسی انقلاب و نظام اسلامی کوتاه نیامدند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی ها و زروگویی های نظام سلطه نخواهد شد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه ها و صحنه های مهم انقلاب به دنیا ثابت کرد که بر سر آرمان ها و ارزش های انقلاب با هیچ چیزی معامله نخواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به موضوع توافق هسته ای کشورمان با کشورهای اروپایی اشاره کرد و با تأکید براین که تیم مذاکره کننده هسته ای با همه توان و اقتدار در برابر زیاده خواهی های آمریکا و متحدانش ایستاد، گفت: غربی ها به خوبی می دانند که ملت ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارد و با اقتدار در برابر آن ایستادگی خواهد کرد.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله خدمت در نظام دینی اشاره کرد و با بیان این که خدمت به مردم در نظام اسلامی نباید تنها برای رفع تکلیف باشد، گفت: این کشور متعلق به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان است و مدیران و مسؤول کشور وظیفه دارند همه توان خود را در جهت رفع مشکلات و دغدغه های عموم جامعه به ویژه قشر ضعیف به کار گیرند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که مسؤولیت ها در کشور را نباید به مباحث سیاسی دامن زد، گفت: اگر مدیری بخواهد کار خود را به خط و خطوط سیاسی بکشاند موفق نخواهد بود و اگر روزی بخواهد برود با باری سنگین و وجدانی ناراحت مسؤولیت خود را ترک خواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اما اگر نیت یک مدیر یا مسؤول در کشور خدمت به مردم آن هم مردمی که ولی نعمت ما هستند و ما هر چه داریم از آنهاست باشد با وجدانی آرام و با روحیه ای بسیار عالی ترک مسؤولیت خواهد کرد.

 

آیت الله طبرسی سیاسی کردن مدیریت را یکی از مشکلات مهم ما در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مدیر وقتی به مسؤولیت رسید به دنبال آن است که خودش را حفظ کند و شاید همین امر باعث شود تا خدمت به مردم سرلوحه کارش قرار نگیرد.

 

امام جمعه ساری با گلایه از برخی بروکراسی های اداری در سازمان های دولتی گفت: متأسفانه بروز این مشکلات موجب ناراحتی مراجعه کنندگان شده است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با مهم ارزیابی کردن جایگاه اداره کل تعاون در کشور، گفت: این مجموعه با زندگی مردم ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد و یکی از راه هایی که می شود مشکل بیکاری را حل کرد همین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات