۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۸۰۰۷۰
امام جمعه شهرضا:

توجه به افکار و اندیشه های اجتماعی از مهم ترین راهکار های موفقیت در تبلیغ معارف دینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا توجه به تغییرات زمانی و افکار و اندیشه های اجتماعی را یکی از مهم ترین راهکار های موفقیت در امر تبلیغ معارف دینی برشمرد و گفت: دورانی که نسل‌های جوان و نوجوان در آن رشد و تکامل یافته اند بسیار متفاوت با والدین آنها است، بنابراین باید با توجه به این تغییرات با زبان مناسبی هم با آنها سخن گفته شود.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی شهرستان شهرضا با اشاره به استقبال گسترده مردم این شهرستان از کاروان شهدای غواص اظهار کرد: حضور گسترده مردم این شهرستان در تمامی مراسم‌های مذهبی زبانزد بوده که نشان از درجات عالی ایمان و معرفت ایشان دارد.

 

وی با تأکید بر لزوم برگزاری برنامه های ویژه دهه کرامت عنوان کرد: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه ها و معارف حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: اگر شخصیت و شأن حضرت معصومه(س) به عنوان یکی از بانوان برگزیده اسلام به درستی برای مردم تشریح و تبیین شود شاهد گرایش گسترده نسل جوان به ویژه بانوان به سوی آن حضرت خواهیم بود.

 

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان و منطبق با معیارهای دینی در جامعه عنوان کرد: در این دهه فرصت مناسبی برای همه وجود دارد تا فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) درباره ازدواج آسان را در جامعه اجرا کنند.

 

وی گفت: کمک و مساعدت خیران و قرض الحسنه ها در اهداء وامها یا تسهیلات کمکی به جوانان در آستانه ازدواج در این زمان نه تنها فرهنگ ازدواج آسان را در جامعه ترویج می‌کند، بلکه روحیات مذهبی مردم این شهرستان را نیز بیش از پیش به نمایش می‌گذارد./939/پ203/ح

ارسال نظرات