۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۱۰۱
در سالروز ورود آزادگان به میهن؛

مراسم تجلیل از آزادگان استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر کل بنیاد شهید استان قم گفت: همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مراسم تجلیلی از آزادگان استان قم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‏شود.
سالروز ورود آزادگان به ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدجواد هاشمی در نشست خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، از برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان خبرداد و ابراز کرد: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ورود آزدگان دفاع مقدس به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از این بزرگواران در قم برگزار می‏شود.

 

هاشمی درباره جزئیات این مراسم ابراز کرد: این مراسم تجلیل در روز دوشنبه 26 مرداد، ساعت 18 و در حسینیه امام خمینی(ره) قم، با سخنرانی حجت الاسلام پورمحمدی، وزیر دادگستری برگزار می‏شود.

 

 

وی به تشریح برنامه‏ها پرداخت و توضیح داد: استان قم در مجموع 587 آزاده دارد که بیش از 2000 نفر در این مراسم شرکت می‏کنند که از 14 آزاده نخبه و برتر تجلیل به عمل می‏آید؛ آزادگانی که به درجه رفیع شهادت نائل شده‏اند، در منزل از خانواده ایشان تجلیل می‏شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بیش از 281 ساعت خاطره گویی آزادگان از صدای جمهوری اسلامی در سطح کشور پخش می‏شود؛ پخش مستند خاطرات آزادگان از شبکه استانی قم از دیگر برنامه‏های تعیین شده است./840/پ203/ی

ارسال نظرات