۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۸۰۱۲۷
رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان اردبیل:

دشمنان برای از بین بردن اخلاق دینی در جامعه اسلامی کانون خانواده را نشانه گرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان این‌که دشمنان برای از بین بردن اخلاق دینی در جامعه اسلامی کانون خانواده را نشانه گرفته‌اند، گفت: دور کردن جوامع اسلامی از دین و اخلاق در حال حاضر هدف و خواسته غرب و استکبار جهانی که می خواهند با برنامه ریزی های پلیدخود اعتقادات جوامع اسلامی را تضعیف کنند.
تهاجم فرهنگي خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم اسماعیل‌زاده، رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان اردبیل عصر امروز در مراسم آیین تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال، گفت: مردم و مسؤولان باید بدانند که دشمن همیشه در کمین است و اصلی ترین اهداف دشمنان از بین بردن کانون گرم خانواده های اسلامی و ایرانی است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

 

وی افزود: در عرصه کنونی وحدت و همدلی نیاز مبرم کشور بوده که باید تمامی مسؤولان و مردم برای تحقق این امر تلاش کرده و همبستگی و همزبانی را بیش از گذشته در بین خود تقویت کنند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر همدلی و همزبانی در استان اردبیل به معنای واقعی فراهم شده است، تصریح کرد: این همدلی و همزبانی ایجاد شده در استان در گرو تلاش و همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم و مسؤولان به دست آمده که انتظار می‌رود در این زمینه شاهد تقویت هر چه بیشتر این اتحاد و همدلی در استان باشیم.

 

حجت الاسلام اسماعیل‌زاده با تشریح اینکه حفاظت و حراست از دین اسلام از وظایف اصلی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است، اظهار داشت: همان‌گونه که ارگان‌های فرهنگی در راستای هدایت معنوی، اخلاقی و مذهبی وظیفه خطیری بر عهده دارند، عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز باید با اخلاق و رفتاری شایسته و با رعایت اخلاق اسلامی در راستای خدمات به مردم و نظام تلاش کنند.

 

حجت اسلام رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال نیز در این مراسم خواسته استکبار جهانی را دور کردن جوامع اسلامی از دین و اخلاق دانست و بیان کرد: امروزه باید بابرنامه ریزی های متنوع آموزشی با نقشه های شوم دشمنان مقابله کرد که این امر فقط با برنامه ریزی خوب ودقیق امکان پذیراست.

 

وی افزود: دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی و با برنامه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به دین اسلام و ارزش‌های والای آن هستند که در حال حاضر وظیفه تمامی فعالان حوزه فرهنگی و مسؤولان خنثی‌سازی تمام این هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان در از بین بردن دین و اخلاق از جامعه اسلامی ایران است.

 

امام جمعه خلخال، گفت: دشمنان اکنون با صرف هزینه‌های بسیار و با ترفندها و حیله‌های مختلف درصدد ورود به جامعه اسلامی و از بین بردن ارزش‌ها والای آن هستند که در این زمینه مسؤولان نقش خطیری داشته و با هوشیاری و آگاهی تمام باید در از بین بردن این هجمه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

 

حجت‌الاسلام رشتبری با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های کلان غرب برای تهاجم فرهنگی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در حالی که در برخی از کشورهای اروپایی استفاده از برنامه‌های تلویزیونی در گرو پرداخت هزینه بوده اما همین کشورها با دست و پا کردن شبکه‌های مختلف به ویژه به زبان فارسی‌ به صورت رایگان درصدد ترویج بی‌اعتقادی، بی‌هویتی و بی‌دینی در کشورمان هستند که باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

 

در این آئین با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی به عنوان رییس پیشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال، حجت‌الاسلام علی ایمانی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی خلخال معرفی شد./937/پ202/ح

ارسال نظرات