۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۸۰۱۳۴

آخرین جزئیات از فیلم سینمایی «۱۷۵ شهید غواص»

خبرگزاری رسا ـ تهیه‌کننده فیلم «۱۷۵ شهید غواص» گفت:‌ با برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری این فیلم در شهریور آغاز می‌شود و لوکیشن­های آن در اصفهان، مازندران، تهران و شهرک سینمایی دفاع مقدس است.
غواص

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد آزادی مهربانی تهیه ‌کننده فیلم سینمایی «175»، از پایان یافتن نگارش فیلمنامه 175 غواص شهید خبر داد و خاطرنشان کرد: از هفته آینده وارد مرحله انتخاب بازیگران می‌شویم.

 

وی با بیان این­که نگارش فیلمنامه این کار توسط ثنا صادقی به پایان رسیده است، افزود: به علت حساسیت موضوع عملیات «کربلا 4» تحقیقات وسیعی صورت گرفته است تا هیچ نقطه ابهامی باقی نماند.

 

آزادی افزود: تاکنون ناصر ناصری منش به عنوان مشاور پروژه و یزدان قهرمانی به عنوان مجری طرح در مرحله فیلمنامه و همینطور تولید فیلم در کنار عوامل بوده و فعالیت می‌کند.

 

تهیه‌کننده فیلم «175 شهید غواص» تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری این فیلم در شهریور آغاز می‌شود و لوکیشن­های آن در اصفهان، مازندران، تهران و شهرک سینمایی دفاع مقدس است و سعی می‌کنیم تا در این فیلم از بازیگران مطرح سینما استفاده نماییم .

 

این تهیه کننده که پیش از این نیز فیلم‌های انقلابی «سال­های حادثه» و «از گهواره تا ماه» را با موضوع انقلاب و دفاع مقدس تهیه کرده بود، این بار تصمیم گرفته تا به موضوع شهدای غواص دست بسته عملیات کربلای 4 بپردازد.

 

وی پیش از این اعلام کرده بود که در این فیلم قصد داریم حوادث و اتفاقات عملیات کربلا 4 را بطور کامل به تصویر بکشیم تا گوشه ادای دینی شود به شهدا و غواصانی که با دستان بسته برای خاک این کشور جانانه جنگیدند. قصد داریم تا فیلم را برای هفته دفاع مقدس آماده پخش کنیم و به همین دلیل به سرعت در حال انجام مراحل پیش‌تولید و آماده­سازی ساخت آن هستیم تا تصویربرداری را شروع کنیم./822/د102/ی

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات