۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۸۰۱۳۵
دوم تا پنجم شهریور؛

گردهمایی علمی، آموزشی و مهارتی تبلیغ در قم برگزار می­شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی علمی، آموزشی، مهارتی جهت تبلیغ در مدارس ویژه خواهران فارغ­التحصیل جامعه­الزهرا(س) با اولویت 11 استان در قم برگزار می‌شود.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، گردهمایی علمی، آموزشی، مهارتی جهت تبلیغ در مدارس آموزش و پرورش(طرح امین) ویژه خواهران فارغ التحصیل جامعه الزهرا(س) برگزار می­شود.

 

این گردهمایی با اولویت استان­های کرمانشاه، ایلام، کردستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، کهکلویه و بویراحمد، گیلان، سمنان، همدان، زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی در جامعه الزهرا(قم) برگزار خواهد شد.

 

از شرایط عمومی پذیرش در گردهمایی علمی، آموزشی، مهارتی تبلیغ می­توان به اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، اتمام سطح 2 جامعة الزهرا (س)، داشتن سن کمتر از حدود 37 سال، داشتن فرصت کافی و لازم برای فعالیت تبلیغ دانش آموزی (حداقل روزی 3 ساعت) و نداشتن تبلیغ همزمان در نهادهای دیگر، تابعیت جمهوری اسلام،  رعایت ذی طلبگی و ارائه رضایت نامه همسر یا ولی و سکونت در استان مورد نظر نزد ولی یا همسر اشاره کرد.

 

قبولی در مصاحبه و ارزیابی اولیه، شرکت در دوره آموزشی (حضوری و غیرحضوری) و نیز جلسات توجیهی ضروری، قبولی در آزمون (علمی و عملی) پایان دوره، شرایط نهایی پذیرش در این گردهمایی به شمار می­رود.

 

در اطلاعیه این گردهمایی آمده است که در صورت شرکت در کلاس روش کلاسداری و تبلیغ کودک و نوجوان، ارائه گواهی معتبر لازم است؛ خواهرانی که سابقه تبلیغ برای گروه های سنی دانش آموزی دارند با ارائه گواهی معتبر، از اولویت و امتیاز برخوردار می­گردند. مصاحبه و ارزیابی اولیه، هنگام حضور در قم برگزار می­گردد که لازم است هر فرد با انتخاب یک موضوع به صورت دلخواه و متناسب با گروه سنی دانش آموزی به مدت حداکثر 20 دقیقه تدریس نماید.

 

علاقه­مندان می­توانند تا 24 مردادماه از طریق تماس تلفنی با شماره­های 68 و 32112437 – 025 نسبت به نام­نویسی در این گردهمایی اقدام کنند.

 

کارت‌های شرکت در گردهمایی علمی، آموزشی، مهارتی تبلیغ صبح روز دوم شهریور در محل برگزاری گردهمایی توزیع خواهد شد.

 

شایان ذکر است که این گردهمایی 2 تا 5 شهریورماه برگزار می­شود./822/ت303/ی

ارسال نظرات