۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۸۰۱۴۲
ندیمی در گفت‌و گو با رسا:

رویکرد مجلس نسبت به برجام مداخله جویانه نیست

خبرگزاری رسا - نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم در برجام خطوط قرمز نظام رعایت شده و رویکرد مجلس شورای اسلامی در بررسی برجام، مداخله جویانه نیست.
ايرج نديمي

ایرج ندیمی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه برای کمیسیون ویژه بررسی برجام شأنیتی جز مطالعه برجام قائل نیستیم، اظهار کرد: ما معتقدیم تشکیل کمیسیون ویژه ضرورتی نداشت ولی نمایندگان به تشکیل آن رای دادند.


وی با بیان اینکه این کمیسیون شأنیت اجرایی ندارد، تصریح کرد: رویکرد آیین‌نامه باید تغییر کند و برای هر موضوعی نباید کمیسیون ویژه تشکیل شود، زمانی که تمام کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی متن برجام را مورد بررسی قرار می‌دهند چه ضرورتی دارد که یک کمیسیون اضافی نیز تشکیل شود.


نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما معتقدیم در برجام خطوط قرمز نظام رعایت شده است، تصریح کرد: رویکرد مجلس شورای اسلامی در بررسی برجام، مداخله جویانه نیست، برجام یک تصمیم فردی نیست و با منافع ملت ارتباط دارد.


وی ادامه داد: در شرایط کنونی ما نمی‌خواهیم در توافق جمهوری اسلامی ایران و 1+5 اشکالاتی وارد کنیم و البته بررسی‌های لازم را در ارتباط با برجام انجام خواهیم داد.


ندیمی با بیان اینکه رویکرد مجلس در شرایط کنونی باید حمایت باشد نه مداخله، اظهار کرد: گزارش بررسی برجام در صحن علنی ارائه خواهد شد و نمایندگان در ارتباط با آن تصمیم‌گیری خواهند کرد./858/ت302/ش

ارسال نظرات