۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۸۰۱۴۷
مسؤول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرری:

همایش بزرگ ائمه جماعات مساجد در شهر ری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهر ری، گفت: همایش بزرگ ائمه جماعات مساجد شهرری به همت مرکز رسیدگی امور مساجد شهر ری در پاسداشت مقام شامخ ائمه جماعات، در این شهر برگزار می‌شود.
مسجد

حجت الاسلام علیرضا دخائی، مسؤول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش بزرگ ائمه جماعات خبر داد و گفت: همایش بزرگ ائمه جماعات شهرری به پاس تجلیل از مقام شامخ این بزرگواران روز یک‌شنبه 25 مرداد برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این همایش از ساعت 16 در تالار شیخ صدوق واقع در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرری برگزار می‌شود.

 

مسؤول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرری افزود: این همایش بزرگ در پاسداشت مقام شامخ ائمه جماعات و معرفی آن بزرگواران، به همت مرکز رسیدگی امور مساجد شهرری و با همکاری سپاه سیدالشهداء استان تهران و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: این همایش بزرگ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حجت‌الاسلام اصلانی، رییس اداره امور مساجد شهرری برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام دخائی اظهار داشت: در این همایش بزرگ حجت‌الاسلام اصلانی، رییس مرکز رسیدگی به مساجد شهرری، ضمن ایراد سخنرانی به ارائه گزارش عملکرد مساجد شهرستان ری پرداخته و در ادامه ضمن اهدای لوح یاد بود به همه مساجد واقع در شهرستان ری از ائمه جماعات و خدام نمونه مساجد شهرری نیز تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 170 نفر از ائمه جماعات مساجد شهرری در این همایش شرکت خواهند داشت که ملاک تقدیر و تجلیل از ائمه جماعات نمونه انجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد بوده است. /807/ت303/ح

ارسال نظرات