۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۸۰۲۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جدایی دین از سیاست خطری بزرگ است/ حیات امت اسلامی در تمسک به قرآن و ولایت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تمسک به ولایت و قرآن زمینه ساز تقرب انسان به سوی خداوند است، گفت: حیات امت اسلامی در تمسک به قرآن و ولایت است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت که در دفتر وی برگزار شد، گفت: فلسفه برگزاری مراسم های دهه کرامت و بزرگداشت میلاد باسعادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)، نهادینه شدن ولایت در جامعه است.

 

وی تأکید کرد: با برنامه ریزی صحیح باید زمینه هوشیاری مردم جامعه را در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن و جنگ نرم فراهم کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که در دهه کرامت باید ولایت در اعماق وجود مردم نهادینه شود، افزود: در این ایام باید خطبه امام رضا(ع) برای مردم تبیین و تفسیر شود.

 

وی ولایت را سیر تکامل انسان دانست و گفت: هدف ائمه معصومین(ع) همواره این بوده است که قرآن و ولایت با هم هستد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان همراهی با ولایت و قرآن را موجب نجات انسان، سربلند شدن انسان و جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: حیات امت اسلامی در تمسک به قرآن و ولایت است.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه تصریح کرد: تمسک به ولایت و قرآن زمینه ساز تقرب انسان به سوی خدای متعال است.

 

وی با اشاره به این که امروز پس از گذشت 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی این شعار مطرح می شود، عنوان داشت: جدایی دین از سیاست خطری بزرگ است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که روشنفکران غرب زده نخستین گروهی هستند که به اسلام ضربه سنگینی زدند، افزود: روشنفکران غرب زده دین را بی محتوا کردند.

 

وی نتیجه عمل روشنفکران غرب‌زده را سکولار بیان کرد و اظهار داشت: این گروه  سردمداران جدایی دین از سیاست هستند و عنوان می کنند دین امری فردی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که عده ای نیز دست به ترویج خرافات و بدعت به نام دین زدند و بین مردم ترویج دادند، افزود: این گروه ارزش دین را از بین بردن و به نوبه خود ضربه سنگینی به دین وارد کردند.

 

وی با تأکید بر هوشیاری مردم در برابر هجمه های روشنفکران غرب زده عنوان داشت: تقویت علاقه مردم نسبت به قرآن و ولایت در دهه کرامت باید مورد توجه قرار گیرد.

 

برنامه های دهه کرامت باید پیام ولایت را به مردم برساند

امام جمعه خرم آباد تأکید بر این که برنامه های دهه کرامت باید به شکلی باشد که پیام ولایت را به مردم برساند، اظهار داشت: در دهه کرامت باید تلاش شود عشق و علاقه عموم مردم نسبت به قرآن و ولایت در جامعه تقویت شود.

 

وی با انتقاد تند نسبت به عملکرد برخی که به دنبال انتخاب دختر سال در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، هستند، گفت: این انحرافی بزرگ و کاری غلط است، نباید اجازه دهیم در جامعه سرایت کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان نفرت خویش از این گروه ها، خاطرنشان کرد: به جای معرفی دختر سال، باید به دنبال ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و تجلیل از دختران محجبه بود./9459/پ202/ح

ارسال نظرات