۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۸۰۲۸۰
رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی:

پیوند ارتش و روحانیت سبب تقویت تلاش دینی و فرهنگی شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی، گفت: پیوند امروز ارتش و روحانیت سبب تقویت تلاش دینی و فرهنگی شده است که در این میان نقش روحانیت بسیار ارزشمند و مهم است.
انصاري

حجت‌الاسلام محمدی علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت این جشنواره گفت: فرهنگ و سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران ارزش دینی دارد که همه ارگان‌ها و بخش‌های آن بر مبنای دین و فرهنگ اسلامی انجام وظیفه می‌کنند.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) افزود: قرآن و عترت(ع) با هم راه درست را به مسلمانان نشان می‌دهند، پس ضروری است برای پیشبرد کارها در کشور به فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) بیشتر توجه شود.

 

 رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: سال‌ها در کشور ما در زمینه قرآن فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است اما در زمینه روایت و احادیث پیامبر(ص) و اهل‌بیت ایشان آنچنان که باید تلاش نشده است.

 

حجت‌الاسلام انصاری اظهار داشت: طی چند سال اخیر در ارتش جمهوری اسلامی ایران افزون بر قرآن به احادیث و روایات نیز توجه ویژه شده است، در سال جاری ارتش جمهوی اسلامی ایران ششمین جشنواره حدیث را برگزار کرد که یکی از افتخارات نیروهای ارتشی و خانواده‌های آنان است که سبب آشنایی با کلام ائمه معصومین(ع) و پیامبر اکرم(ع) می‌شود.

 

وی افزود: در راستای خدمت ارتش به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران آشنایی با احادیث و روایات اهل بیت(ع) بسیار مؤثر است.

 

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: روحانیت به وسیله روایات و احادیث درفعالیت فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند و به دلیل تخصصی که در زمینه قرآن و روایات دارند در محور کار تبلیغ هستند.

 

حجت‌الاسلام انصاری عنوان کرد: حضور و تلاش روحانیت در پیشرفت، ارتقاء و گسترش فرهنگ دینی بسیار موثر بوده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیوند امروز ارتش و روحانیت سبب تقویت تلاش دینی و فرهنگی شده است که در این میان نقش روحانیت بسیار ارزشمند و مهم است./807/ت302/ح

ارسال نظرات