۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۸۰۳۹۱
مدیر فرهنگسرای زیارت خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های روز مقاومت اسلامی در مشهد

خبرگزاری رساـ مدیر فرهنگسرای زیارت با اشاره به سالروز جنگ 33 روزه لبنان در 23 مرداد و روز مقاومت از برگزاری ویژه برنامه های روز مقاومت اسلامی با حضور چهره هایی از لبنان بحرین و یمن در مشهد خبر داد.
مقاومت اسلامي

حسین کمیلی، مدیر فرهنگسرای زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به سالروز جنگ 33 روزه لبنان در 23 مرداد و روز مقاومت،  گفت: از 22 تا 26 مرداد در 10 تا 15 مسجد ویژه برنامه هایی با حضور چهره هایی از لبنان، بحرین و یمن برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت روز مقاومت اسلامی، تصریح کرد: ما امت اسلام و جهان اسلامی داریم و سستی ها و شکست ها برای ما تلخ و پیروزی ها شیرین است و روشن است که این ها مسأله ما هم هست چون همه دشمن مشترک داریم.
 

کمیلی با بیان این که با گرامیداشت روز مقاومت اصل همدلی وجود دارد، اظهار کرد: مسلمانی عامل اشتراک ما هست و رویکرد امت اسلامی است که هر کسی در این امت قرار گیرد باید هویت این امت را تقویت کند.

 

مدیر فرهنگسرای زیارت افزود: سرنوشت امت اسلام به هم گره خورده است و رویکرد برنامه های دهه کرامت نیز بر اساس جهان اسلام است و جشن هایی با حضور چهره های بین اللملی، از جمله برنامه های ویژه برای ساکنین عراقی، افغانستانی و پاکستانی برگزار خواهد شد./1310/ت303/ح

ارسال نظرات