۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۸۰۴۷۶
امام جمعه بابل:

جدیت و صلابت دستگاه قضا در مقابله با مجرمان قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با تقدیر از جدیت و صلابت دستگاه قضایی برای مقابله با مجرمان گفت: اقدام اخیر دستگاه قضایی درباره پرونده خاص یک آقازاده، نشان داد که هیچ کس نمی تواند با فشار بر دستگاه قضا برای خود حاشیه امن بسازد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل،حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه این هفته این شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای غواص و خط شکن گفت: مردم ایران و به خصوص شهرستان بابل در استقبالی با شکوه از شهدا، حماسه ای کم نظیر در تاریخ این شهرستان بوجود آوردند.

 

وی افزود: مردم با آغوش باز و گرمی تمام به بدرقه شهدای خط شکن و گمنام پرداختند، تا نشان دهند که همچنان پایبند به ارزشها و اصولی هستند که شهدا در آن راه قدم برداشتند.

 

مسؤول مدارس علمیه خاتم‌الانبیا و الزهرای بابل با اشاره به پیش رو بودن دهه کرامت بر لزوم برپایی جشن های باشکوه در این ایام تأکید و خاطرنشان کرد: دهه کرامت که از میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه پیدا می کند، فرصت مغتنمی برای چشاندن طعم شیرین سرور اهل بیت(ع) به جامعه است.

 

وی با بیان این مطلب که حضرت فاطمه معصومه(س) الگویی مناسب برای دختران است، ادامه داد: دختران جامعه اسلامی باید قدردان خود باشد و سیره رفتاری و تربیتی حضرت فاطمه معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام روحانی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور اذعان کرد: آزادگان با تحمل سختی های اسارت، نور چشم ملت و موجب افتخار ایران اسلامی هستند که در استقبال با شکوه ملت از این عزیزان این شکوه، جلوه پیدا کرد.

 

وی افزود: ایام اسارت آزادگان میدان مبارزه با دشمن بود، زیرا تا آخرین لحظه دست از مبارزه با دشمنان نکشیدند و نگذاشتند تا دشمنان از آنها سوء استفاده کنند.

 

امام جمعه بابل با توصیه به آزادگان برای حفظ روحیه آزادگی تأکید کرد: آزادگی یک سرمایه است و انتظار این است که این عزیزان با این تجربه و عظمت به دست آمده تجارت دنیایی نکنند.

 

وی با تأکید بر این مطلب که آزادگان باید همواره آزاده بمانند، ادامه داد: آزادگان با مراقبت از خود، کاری انجام ندهند تا در چرخه زندگی ذلیل شوند و برایشان شرمساری ایجاد شود.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به در پیش بودن موسم حج و اعزام زائران به سرزمین وحی، گفت: پوشیدن لباس احرام باید موجب تغییر انسان شود و ایام حج فرصتی ارزشمند برای تحول درونی و نزدیکی با خدا است.

 

خطیب جمعه بابل با تقدیر از جدیت و صلابت دستگاه قضایی برای مقابله با مجرمان اذعان کرد: اقدام اخیر دستگاه قضایی درباره پرونده خاص یک آقازاده، نشان داد که هیچ کس نمی تواند با فشار بر دستگاه قضا برای خود حاشیه امن بسازد.

 

وی افزود: قوه قضاییه بدون تأثیرپذیری از قدرت ها و جناح ها درصدد اجرای احکام عدالت‌محور است و همه در برابر قانون و عدالت اسلامی برابر هستند./1313/پ202/ح

ارسال نظرات