۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۲۸۰۵۴۴

چند خبر کوتاه از استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ یادواره 35 شهید محله دستگرد، غبارروبی و عطرافشانی ضریح امامزاده سیدمحمد(ع) خمینی شهر، تشییع پیکر 6 شهید غواص گمنام در شهرستانهای اصفهان و اعزام بسیجیان امروز از شهرستان نایین به اردوی راهیان نور غرب کشور از عناوین اخبار کوتاه اصفهان می باشد.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان امروز در این مراسم یادواره شهدای دستگرد که با حضور خانواده شهدا و ایثار گران برگزار شد، شرکت کنندگان با شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای محله دستگرد پیمانی دوباره بستند.

سردار احمدیان از راویان دفاع مقدس در این مراسم با بیان این که شهدا به مددهای الهی ایمان داشتند گفت :در سخت ترین شرایط با توکل برخدا بر دشمنان غلبه می کردند.

وی افزود: مردم و مسؤولان باید از شهدا درس بگیرند، چون راه غلبه بر دشمن مقاومت و توکل بر خداست.

ضریح امامزاده سیدمحمد(ع) خمینی شهر غبارروبی و عطرافشانی شد

در مراسم غبارروبی که همراه با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و جمعی از مردم در این آستان برگزار شد بیش از 100 میلیون ریال از وجوهات داخل ضریح جمع آوری و ضریح امامزاده عطر افشانی شد.

امامزاده سیدمحمد فرزند زید بن علی بن الحسین(ع) در شمال شهرستان خمینی شهر مدفون است و سالانه میلیونها زائر داخلی و خارجی دارد.

پیکر 6 شهید غواص گمنام در شهرستانهای اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد
امروز در شهرهای عسگران،کمشچه و بافران در شهرستان های تیران و کرون،‌برخوار و نایین پیکر پاک 6 شهید گمنام عملیات کربلای چهار با استقبال پرشور مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

در سالروز مقاومت اسلامی پیکر 2 شهید گمنام در پارک ملت شهر عسگران به خاک سپرده شدو مردم عسگران نام پارک ملت را به پارک شهیدان گمنام تغییر دادند.

2شهید گمنام 19 و 20 ساله در حسینیه شهر بافران و 2 شهید 17 و 24 ساله هم در بوستان نرگس شهر کمشچه پس از تشییع بر دستان مردم به خاک سپرده شدند.

غواصان خط شکن گردان یونس دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای چهار و در جزیره ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

بسیجیان امروز از شهرستان نایین به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند

سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امروز گفت: این کاروان در قالب 2 دستگاه اتوبوس به استان های کردستان و کرمانشاه که در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند اعزام شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج دستگاه اتوبوس بسیجیان با خانواده از نایین به جنوب و غرب کشور اعزام شده اند./939/پ203/ح

ارسال نظرات