۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۵۵۸
امام جمعه محمود آباد:

یاد شهدا ضامن عزت و سربلندی جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که ولایت مداری و انجام به تکلیف مهم ترین ویژگی شهدا است گفت: شهدا در وصیت نامه های خود همواره سفارش می کنند که پشتیبان ولایت فقیه باشید.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد به حضور بی نظیر ملت ایران در تشییع پیکرهای شهدای غواص و خط شکن اشاره کرد و گفت: حماسه حضور ایمانی مردم در این مراسم ترجمان ویژگی مؤمنان از نگاه قرآن است.

 

وی افزود: ملت ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی ثابت کردند تنها به فرمان کریمه قرآن نشان دادند در مسیر تداوم سرنوشت خود جز به قرآن و کلام اولیای الهی به فرمان دیگر تن نمی دهند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: تعهدی که از این حضور برای آحاد مردم به وجود آمده  پیمان همبستگی وخدایی است که به یقین این حضور در متن خود چندین پیام آرمانی دارد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: شهدا که همواره الهام بخش تداوم این نظام بودند این‌بار نیز با حضور خود نشاط، سرزندگی و وفای به عهد را در بین مردم پراکنده کردند.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که آرامیدن آلاله های پرپر از خیل گمنامان در شهرهای مختلف مازندران تعهدی بس سنگین برای همه ما ایجاد کرده است، گفت: آنها که غریبانه بعد از ده ها سال برگشته اند نباید با حضور خود همچنان غریب بمانند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این جایگاه های پاک و مقدس باید به قبله امال همه ما تبدیل شوند، تصریح کرد: امروز همه ما مدیون خون های پاک شهدا هستیم و باید در مسیر آرمان های و ارزش های متعالی آنها گام برداریم.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که ولایت مداری و انجام به تکلیف مهم ترین ویژگی شهدا است گفت: شهدا در وصیت نامه های خود همواره سفارش می کنند که پشتیبان ولایت فقیه باشید.

 

وی با اشاره به این که فرزندان این آب و خاک برای دفاع از میهن اسلامی و دوام و بقای انقلاب جان شیرین خود را در طلب اخلاص گذاشتند، گفت: امروز همه ما در برابر شهدا و خانواده های آنها رسالت سنگینی بر عهده داریم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.  

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم. 

 

وی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد. 

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که شهدا با همه وجود وارد عرصه شدند و همه هستی خود را در راه خدمت به اسلام فدا کردند، خاطرنشان کرد: شهدا در همه خصایص انسانی به اوج رسیده بودند و مسیر کمال را طی کرده بودند./950/ت303/ب1

ارسال نظرات