۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۸۰۵۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

دختران جامعه اسلامی سیره حضرت معصومه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این‌که شهر قم از انفاس قدسیه حضرت فاطمه معصومه(س) نقش خود را در جهان اسلام ایفا می‌کند، گفت: دختران جامعه اسلامی ما باید با شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) بیشتر آشنا شده و سیره او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی با تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ایشان دخت امام هفتم، حضرت امام موسی بن جعفر(ع) و شخصیت بزرگی هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) از حیث سجایای اخلاقی و رفتاری و همین طور از لحاظ کمالات علمی و عملی دارای ویژگی های برجسته ای بودند.

 

وی ادامه داد: با توجه به این که بیش از 27 بهار از عمر پربرکت ایشان نگذشت، اما در همین مدت اندک، همچون جده اش، حضرت فاطمه زهرا(س) توانست یک شخصیت بزرگی از خود به جامعه اسلامی معرفی کند.

 

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: او که از سرزمین حجاز به قصد دیدار و زیارت برادر بزرگوارش، حضرت امام رضا(ع) به کشور عزیز ما هجرت فرمود، مخالفان و دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت در این مسیر، راه را بر آنها بستند و او و یارانش را مظلومانه به شهادت رساندند.

 

وی افزود: شهر قم از انفاس قدسیه حضرت فاطمه معصومه(س) امروز محل دفن کریمه اهل‌بیت به عنوان مرکز علم، فقه و فقاهت نقش خود را در جهان اسلام ایفا می‌کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: علما و بزرگانی که ما از وجود آن ها متنعم هستیم و به عنوان رهبران فکری، دینی و عقیدتی مردم به شمار می روند در کنار مرقد نورانی آن بانوی مکرمه رشد و پرورش یافته‌اند.

 

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: به همین مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز دختر هم نامگذاری شده است.

 

وی افزود: دختران جامعه اسلامی ما باید با شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) بیشتر آشنا شوند و سیره او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند./833/پ202/ح

ارسال نظرات