۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۸۰۶۰۵
کوثری در گفت‌و گو با رسا:

قوه قضاییه با پشتوانه حمایت مردم به پرونده کرسنت رسیدگی کند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه هیچ تفاوتی بین پرونده کرسنت و سایر پرونده‌های مفاسد اقتصادی نگذارد و با پشتوانه حمایت مردمی با تمام مفسدان اقتصادی با قاطعیت برخورد کند.
دکتر اسماعيل کوثري

اسماعیل کوثری در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه‌های اخیر به قوه قضاییه بعد از اجرای حکم مهدی هاشمی، اظهار کرد: زمانی که برخی ها خودشان و خانواده خود را بالاتر از مردم ببینند یک مصونیت برای خود بپندارند دوست ندارند کوچک ترین برخوردی با آنها شود.

 

وی با بیان این که خوشبختانه قوه قضاییه در سال‌های اخیر در برابر متخلفان بزرگ با قدرت ایستادگی کرده است، بیان کرد: خوشبختانه قوه قضاییه در برخوردهای خود  به جایگاه افراد توجه ندارد و متخلفان در هر پست و مقامی که باشن درا به سزای اعمالشان می‌رساند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی‌ها که این رفتار قوه قضاییه خوشایندشان نیست بدنبال هجمه وارد کردن به دستگاه هستند، تصریح کرد: البته مواردی که در پرونده مهدی هاشمی بیان شده است بسیار کمتر از تخلفاتی است که وی انجام داده و بابت آن مجازات شده است.

 

وی با بیان این که دوران محکومیت مهدی هاشمی می‌توانست بسیار سنگین تر از مدت اعلام شده باشد، افزود: قوه قضاییه بداند وقتی مردم مشاهده کنند که با متخلفان بزرگ بدون توجه به جایگاه و خانواده آنها برخورد می‌شود، با قاطعیت از قوه قضاییه حمایت خواهند کرد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که قوه قضاییه با پشتوانه حمایت مردمی  به سایر پرونده‌های دانه درشت ها رسیدگی کند، بیان کرد: قوه قضاییه هیچ تفاوتی بین پرونده کرسنت و سایر پرونده‌های مفاسد اقتصادی نگذارد و با پشتوانه حمایت مردمی با تمام مفصدان اقتصادی با قاطعیت برخورد کند./858/ت302/ج

 

ارسال نظرات