۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۸۰۶۷۵
امام جمعه اصفهان:

مردم نیازمند مسکن با امکانات فرهنگی مناسب هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که مردم نیازمند مسکن با امکانات فرهنگی مناسب هستند، گفت: در مکان‌هایی که پروژه های مسکن مهر اجرا می شود، باید نیازهای فرهنگی مانند مسجد، مدرسه، کتابخانه و پارک تفریحی پیش بینی شود.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي ن‍ژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه نگین شرق اصفهان گفت: مردم نیازمند مسکن با امکانات فرهنگی مناسب هستند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: در مکان‌هایی که پروژه های مسکن مهر اجرا می شود، باید نیازهای فرهنگی مانند مسجد، مدرسه، کتابخانه و پارک تفریحی پیش بینی شود.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان این که باید به ابعاد مختلف نیاز مردم در ساخت مسکن توجه شود، گفت: مسکن ارزان قیمت همراه با هزینه های مناسب و کیفیت مطلوب تحویل متقاضیان شود.

امام جمعه اصفهان در پایان با اشاره به این که واحدهای مسکونی با متراژ یکصد متر مربع مناسب زندگی نیست، اظهار داشت: لازم است انبوه سازان نسبت به افزایش مساحت این واحدها با اقساط بلند مدت اقدام کنند.

غلامحسین خانی، مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان در ابتدای این برنامه گفت: پروژه 457 واحدی نگین شرق اصفهان در سال 91 کلنگ زنی شد و امروز با 10 میلیارد تومان از اعتبارات بخش مسکن مهر و کمک خیران آماده بهره برداری است.

وی با بیان این که زیربنای این پروژه 60 هزار متر مربع است که در 44 بلوک احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است، ابراز داشت: پروژه نگین شرق اصفهان از سوی بنیاد مسکن و شرکت توسعه مسکن اصفهان احداث و تحویل متقاضیان شد./939/پ202/ح

ارسال نظرات