۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۲۸۰۷۹۷
کارشناس دینی:

حرم حضرت معصومه مرکز برآورده‌شدن حاجات و پاکی دل ها است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی با تأکید بر حاضر شدن بر سر مزار بزرگان و علما و بهره گیری از فیوضات آنها، گفت: حرم حضرت معصومه(س) مرکز برآوردن شدن حاجات و محل نورانیت و صقل دل ها است.
حجت الاسلام داود رمضاني علوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام داود رمضانی، کارشناس دینی، شنبه شب در مراسم میلاد حضرت معصومه(س) و جشن روز دختر در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) در روستای دارالسیاده علوی کاشان، با تبریک میلاد حضرت معصومه(س)، گفت: عالم اگر دنیایی باشد، در جامعه مشکل ایجاد می کند، از این رو از صد درصد حسادت، 99 درصد آن بین علما و دانشمندان است و تنها یک درصد آن در مردم عادی جامعه وجود دارد.

 

وی با اشاره به این که مزار میرزای قمی در قم محل شفاء شده است، گفت: محدث قمی نقل می کند میرزای قمی گفت حضرت فاطمه معصومه(س) می تواند در روز قیامت تمام شیعیان را شفاعت کند که این نشان از شخیت والا و کرامت حضرت معصومه(س) است.

 

این کارشناس دینی با تأکید بر حاضر شدن بر سر مزار بزرگان و علما و بهره گیری از فیوضات آنها، گفت: حرم حضرت معصومه(س) مرکز برآوردن شدن حاجات و محل نورانیت و صقل دل ها است.

 

این کارشناس دینی یادآور شد: امام صادق(ع) در جمع تعدادی از مردم ری می فرماید خوشا و مرحبا بر مردم قم، چرا که حرم اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم است.

 

امامزادگان نزد خداوند متعال آبرومند هستند

وی با اشاره به این که ثواب نماز خواندن در مسجد کوفه هزار برابر است، گفت: امام صادق(ع) می فرماید دختری از فرندان من در قم مدفون می شود که هر کس قبر او را زیارت کند، بهشت بر او واجب می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی گفت: در زیارت حضرت معصومه(س) آمده است سلام بر دختر ولی خدا، سلام بر خواهر ولی خدا و سلام بر عمه ولی الله، و در ادامه درخواست شفاعت می شود از آن کریمه اهل بیت(ع) که در شهر مقدس قم دفن است.

 

این کارشناس دینی با تأکید بر توجه به امامزادگان به عنوان میوه هایی که هر کدام بویی معطر دارند و مشکلی را حل می کنند، گفت: امامزادگان نزد خداوند متعال آبرومند هستند.

 

حجت الاسلام رمضانی اردهال را به عنوان سرزمین مقدس معنا کرد و گفت: اَرد به معنای کوه و هال به معنای مقدس که در ابتدا اردهار بوده و بعد به اردهال تغییر کرده است، از این رو این منطقه به وجود علی بن باقر(ع) متبرک شده است./1307/پ202/ح

ارسال نظرات