۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۸۰۸۶۹
در قالب جشنواره زیر سایه خورشید اجرا می شود؛

برگزاری 60 عنوان برنامه با حضور خادمان آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات مدیره دارالحافظین آذربایجان غربی گفت: جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمان آستان قدس رضوی با 60 عنوان برنامه از بیست و نهم مرداد ماه به مدت یک هفته در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.
جلسه زيرسايه خوشيد جلسه زيرسايه خوشيد جلسه زيرسايه خوشيد جلسه زيرسايه خوشيد جلسه زيرسايه خورشيد جلسه زيرسايه خوشيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مهدی کاتب، رییس هیات مدیره موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره زیر سایه خورشید یک جشنواره ملی و بین المللی است که از طرف آستان قدس رضوی از سال 87 برگزار می شود و آذربایجان غربی از سال 88 به عنوان میزبان جشنواره شروع به فعالیت کرده است.

 

وی ماهیت جشنواره زیر سایه خوشید را، حضور کاروانی از خادمان بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا به همراه پرچم متبرک آستان خواند و افزود: فرهنگ سازی زیارت از راه دور، فرصت سازی تبلیغی، ایجاد نشاط دینی و ولایی در استان، بحث ایجاد تعادل و توازن در مراسم مذهبی از اهداف اصلی این جشنواره است.

 

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید با بیان این که در این جشنواره پنج نفر از خادمان به همراه یک مبلغ در استان آذربایجان غربی حضور خواهند یافت، گفت: در طول یک هفته یازده شهرستان و سه شهر تحت پوشش قرار می گیرند.

 

وی با بیان این که در جشنواره زیر سایه خورشید در طول یک هفته قریب به 60 عنوان برنامه اجرا می شود، افزود: جشنواره خود نیز جنبه تبلیغی دارد و فضای وسیعی را برای امر تبلیغ فراهم می کند.

 

رییس هیات مدیره دارالحافظین آذربایجان غربی اظهار داشت: قریب به 20 هزار نفر مخاطب به طور مستقیم و غیر مستقیم با جشنواره در ارتباط هستند.

 

وی گفت: مراسم جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) روز چهارشنبه، چهارم شهریور ماه با حضور خادمان بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا در سالن 2 هزار نفری شهید باکری ارومیه برگزار می شود.

 

کاتب در پایان با قدردانی از تمام نهاد ها، سازمان ها و اصحاب رسانه که موسسه دارالحافظین آذربایجان غربی را در برگزاری این جشنواره یاری می کنند، یادآور شد: دارالحافظین آذربایجان غربی سال گذشته در ارزیابی جشنواره زیر سایه خورشید به همت اصحاب رسانه در بخش خبر و رسانه رتبه اول را در کشور کسب کرد.

 

جشنواره زیر سایه خوشید از بیست و نهم مرداد ماه به مدت یک هفته  با حضور کاروانی از خادمان بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی برگزار می شود./1301/پ202/ب4

ارسال نظرات