۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۸۰۹۲۳
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف:

انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف ایمان و اعتقاد به منویات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را زمینه ساز تربیت نس لهای مؤمن و انقلابی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد صحنه های بی بدیلی بوده است که در آن ایثار و شهادت از جایگاه ممتاز و ویژه ای برخوردار بوده است.
حجت الاسلام محسن طالب پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور، نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای اسفه شهرضا، تشییع شهدای غواص را زمینه ساز غلبه روحیه معنوی دانست و گفت: شهیدان همواره بالاترین جایگاه را در دین و اعتقادات ما داشته اند.

 

وی در ادامه با بیان این که شهدا افرادی بوده اند که برای صیانت از دین خود حاضر به اهداء جان خود شده اند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

 

حجت الاسلام طالب پور پیوند معنوی با شهدا و استفاده از خاطرات و زندگی نامه آنها را باعث تقویت قوای معنوی جامعه و تربیت نسلهایی مؤمن و متدین دانست و تصریح کرد: وجوه شهدا به واسطه قرابت زمانی با دوران ما به خوبی قابل درک است و از همین جهات روحیات و اخلاق آنان نیز به سادگی قابل فهم و تقلید است.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف شهدا را بهترین پیروان حضرت امام حسین(ع) دانست و تأکید کرد: افرادی که با اقتدا به مولای خود حاضر شدند جان خود را برای دفاع از دین اسلام اهداء کنند در زمره برترین اصحاب رسول الله در طول تاریخ قرار دارند.

 

حجت الاسلام طالب پور برگزاری مراسم های یادواره شهدا را باعث احیای روحیه شهادت طلبی در جامعه عنوان کرد و افزود: انتقال نام و یاد و سیره شهدا به نسلهایی که هر یک به نوبه خود مجهولات فراوانی در حوزه های مختلف انقلاب دارند باعث می شود تا علاوه بر پاسخگویی به سؤالات آنها، زمینه تربیت نیروهایی هم طراز شهدا در جامعه فراهم شود.

 

وی ایمان و اعتقاد به منویات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را زمینه ساز تربیت نسلهای مؤمن و انقلابی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد صحنه های بی بدیلی بوده است که در آن ایثار و شهادت از جایگاه ممتاز و ویژه ای برخوردار بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف تأکید کرد: شهداء برای همیشه زنده و جاودان هستند و جامعه و انقلاب و فرهنگ اسلامی ما نیز برای جاودانه ماندن باید پیوند خود با شهدا را حفظ و روحیه یثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارد./939/پ202/ب

ارسال نظرات